Title: | Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli |
---|
Authors: | ID Pregelj, Barbara (Mentor) More about this mentor... ID Božič, Zoran (Mentor) More about this mentor... ID Brankovič, Lara (Author) |
Files: | Lara_Brankovic.pdf (850,35 KB) MD5: 1D6C2FF08F8473614A8FC3713CD2EE39
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FH - Faculty of Humanities
|
---|
Abstract: | Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila.
V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti.
V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju. |
---|
Keywords: | didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje |
---|
Place of publishing: | Nova Gorica |
---|
Year of publishing: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-4743-b3157c73-4079-ed23-564a-af5582d708b9 |
---|
COBISS.SI-ID: | 5456123 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:1BFTHKHC |
---|
Publication date in RUNG: | 30.09.2019 |
---|
Views: | 6229 |
---|
Downloads: | 239 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |