Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The role of working memory in children’s ability for prosodic discrimination
Avtorji:ID Stepanov, Arthur, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
ID Kodrič, Karmen Brina, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
ID Stateva, Penka, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke:.pdf journal.pone.0229857.pdf (1,13 MB)
MD5: 21B51619B30688E64DA465A79F5A94AC
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Previous research established that young children are sensitive to prosodic cues discriminating between syntactic structures of otherwise similarly sounding sentences in a language unknown to them. In this study, we explore the role of working memory that children might deploy for the purpose of the sentence-level prosodic discrimination. Nine-year old Slovenian monolingual and bilingual children (N = 70) were tested on a same-different prosodic discrimination task in a language unknown to them (French) and on the working memory measures in the form of forward and backward digit span and non-word repetition tasks. The results suggest that both the storage and processing components of the working memory are involved in the prosodic discrimination task.
Ključne besede:multilingualism, working memory, phonology
Leto izida:2020
Št. strani:16
Številčenje:15, 3
PID:20.500.12556/RUNG-5073-e8cbc3a5-b9a4-7749-5fcf-1c7fd12706da Novo okno
COBISS.SI-ID:5587963 Novo okno
DOI:10.1371/journal.pone.0229857 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:QPDB44JA
Datum objave v RUNG:10.03.2020
Število ogledov:2728
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:PLOS ONE
Založnik:PLOS
Leto izida:2020
ISSN:1932-6203

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0382
Naslov:Teoretično in eksperimentalno jezikoslovje

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.03.2020

Nazaj