Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Trženje v razmerah globalnega poslovanja
Avtorji:ID Drole, Maja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 30Drole.pdf (520,00 KB)
MD5: F9F99D5F9587E5BE4966A5B67073916F
 
URL http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/30Drole.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi je predstavljena oblika trženja, ki jo narekujejo globalni trendi. V prvem delu gre zgolj za analizo in predstavitev globalnega trženja na podlagi literature in drugih virov. Opredeljeni so pojem globalnega trženja, razvoj globalnega trženja, globalno okolje s poudarkom na avtomobilski industriji ter glavni štirje elementi trženjskega spleta. Drugi del se navezuje na uspešno globalno podjetje Iskra Avtoelektrika. V njem je prikazan celoten projekt nastopa Iskre Avtoelektrike na industrijskem sejmu. Sejemski nastop je namreč ena izmed pomembnih oblik komuniciranja na globalnem trgu.
Ključne besede:diplomske naloge, marketing, trgovina, avtomobilska industrija, Iskra Avtoelektrika
Kraj izida:Nova Gorica
Založnik:M. Drole
Leto izida:2006
Št. strani:VIII, 49 str.
PID:20.500.12556/RUNG-509 Novo okno
COBISS.SI-ID:505339 Novo okno
UDK:339.138
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:DKX7FTLZ
Datum objave v RUNG:15.10.2013
Število ogledov:6679
Število prenosov:327
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This thesis describes special way of doing marketing, dictated by the global trends. In the first part the thesis deals with the analysis and explanations of global marketing, based on literature and other sources. There are explained the basic concepts of global marketing, the development of global marketing, the global environment with the stress on automotive industry and four key marketing mix elements. The second part is based on Iskra Avtoelektrika, a successful global company. It is explained how Iskra Avtoelektrika manages (runs on) the performance on industrial fair project. Fairs are namely the most important way of communication on global market.


Nazaj