Naslov: | Didaktično-metodični vidiki pouka slovenščine na slovensko-italijanskem kulturnem stiku |
---|
Avtorji: | ID Melinc Mlekuž, Maja (Avtor) |
Datoteke: |
Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Opis: | V prispevku so predstavljeni izsledki obsežne aplikativne (primerjalne) empirične raziskave, ki so podali diagnozo narodne
zavesti med mladimi na obeh straneh meje ter prognozo družbenega razmerja, kar bo zlasti v zamejskem prostoru vplivalo
na prihodnjo didaktično strukturo pouka književnosti, podrobnejše diferenciranje ciljev, didaktičnih strategij, gradiv in
metod pouka. |
---|
Ključne besede: | pouk književnosti, didaktika književnosti, cilji pouka književnosti, slovenska šola v Italiji, narodna identiteta |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Št. strani: | 41-49; 51-59 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-5732 |
---|
COBISS.SI-ID: | 25905923 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:X6EYS6NH |
---|
Datum objave v RUNG: | 24.08.2020 |
---|
Število ogledov: | 3286 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |