Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
University of Nova Gorica
University
Study
Research
Repository of University of Nova Gorica
About
Search
Browse
Statistics
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Načrtovanje sekvenčnega krmilja in regulacije z izbirnim krmilnikom
Authors:
ID
Jezeršek, Jure
(Author)
ID
Kocijan, Juš
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
160Jezersek.pdf
(3,23 MB)
MD5: BD97EA20D9094354A22E73E08A58B894
http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/160Jezersek.pdf
Language:
Slovenian
Work type:
Undergraduate thesis
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
PTF - Faculty of Engineering and Management
Keywords:
diplomske naloge
,
avtomatsko vodenje
,
modeliranje
,
načrtovanje regulacije
,
modelne naprave
Place of publishing:
Nova Gorica
Publisher:
J. Jezeršek
Year of publishing:
2010
Number of pages:
XII, 72 str.
PID:
20.500.12556/RUNG-648
COBISS.SI-ID:
1554171
UDC:
681.51
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:ZNCMKP5V
Publication date in RUNG:
15.10.2013
Views:
8927
Downloads:
438
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JEZERŠEK, Jure, 2010,
Načrtovanje sekvenčnega krmilja in regulacije z izbirnim krmilnikom
[online]. Bachelor’s thesis. Nova Gorica : J. Jezeršek. [Accessed 30 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=648
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Similar works from other repositories:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back