Title: | Sodobne spremembe didaskalij : primer besedil Simone Semenič |
---|
Authors: | ID Zajc, Ivana, Raziskovalni center za humanistiko, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici (Author) |
Files: |
This document has no files. This document may have a physical copy in the library of the organization, check the status via COBISS. |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
---|
Organization: | UNG - University of Nova Gorica
|
---|
Abstract: | Članek predstavi spremenjeno vlogo didaskalij v sodobni slovenski dramatiki na primeru besedil Simone Semenič. Novi pojavi v didaskalijah njihova ustaljena pravila kršijo ali poudarijo. Didaskalije Simone Semenič poudarjajo pripovedno funkcijo tradicionalnih didaskalij. Nosilec te funkcije je lahko lik, ki izreka didaskalije, ali dramski avtor, s čimer je v besedilu poudarjen avtorski komentar, ki usmerja bralčevo interpretacijo besedila. Članek analizira vlogo didaskalij pri uokvirjanju dramskega dela in tvorbi metadrame. |
---|
Keywords: | sodobna slovenska dramatika, didaskalije, pripovedovanje, naratologija drame, metadrama, uokvirjanje |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
Number of pages: | 151-162 |
---|
Numbering: | 61, 3/4 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-6904 |
---|
COBISS.SI-ID: | 63162466 |
---|
ISSN on article: | 0021-6933 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:MLPUZQWJ |
---|
Publication date in RUNG: | 05.11.2021 |
---|
Views: | 2458 |
---|
Downloads: | 0 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |