Naslov: | Sodobne spremembe didaskalij : primer besedil Simone Semenič |
---|
Avtorji: | ID Zajc, Ivana, Raziskovalni center za humanistiko, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici (Avtor) |
Datoteke: |
Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Opis: | Članek predstavi spremenjeno vlogo didaskalij v sodobni slovenski dramatiki na primeru besedil Simone Semenič. Novi pojavi v didaskalijah njihova ustaljena pravila kršijo ali poudarijo. Didaskalije Simone Semenič poudarjajo pripovedno funkcijo tradicionalnih didaskalij. Nosilec te funkcije je lahko lik, ki izreka didaskalije, ali dramski avtor, s čimer je v besedilu poudarjen avtorski komentar, ki usmerja bralčevo interpretacijo besedila. Članek analizira vlogo didaskalij pri uokvirjanju dramskega dela in tvorbi metadrame. |
---|
Ključne besede: | sodobna slovenska dramatika, didaskalije, pripovedovanje, naratologija drame, metadrama, uokvirjanje |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Št. strani: | 151-162 |
---|
Številčenje: | 61, 3/4 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-6904 |
---|
COBISS.SI-ID: | 63162466 |
---|
ISSN pri članku: | 0021-6933 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:MLPUZQWJ |
---|
Datum objave v RUNG: | 05.11.2021 |
---|
Število ogledov: | 2457 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |