Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Scalar diversity and second-language processing: the Pragmatic Transfer Hypothesis
Avtorji:ID Longo, Federica, UNG (Avtor)
ID Van Tiel, Bob, Radboud University Nijmegen (Avtor)
ID Stateva, Penka, UNG (Avtor)
ID Mazzaggio, Greta, University of Florence (Avtor)
Datoteke:URL https://xpragx.sciencesconf.org/data/pages/XPragX_schedule.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:This study investigates the impact of language proficiency on the computation of scalar implicatures (e.g., ”some” implying ”not all”) and compares the Pragmatic Default Hypoth- esis and the Pragmatic Transfer Hypothesis. Six scalar terms were studied among native English speakers, native Slovenian speakers, and Slovenian second-language (L2) learners of English. The findings mostly support the Pragmatic Transfer Hypothesis, as the rate of scalar implicatures in the English-L2 group generally aligned with rates in their native language, Slovenian. This suggests that scalar implicature judgments in one’s L2 reflect pragmatic patterns in one’s first language.
Ključne besede:Second Language processing, Scalar implicatures, Scalar diversity
Status publikacije:Objavljeno
PID:20.500.12556/RUNG-8513 Novo okno
COBISS.SI-ID:166761219 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:XFX4K8QM
Datum objave v RUNG:03.10.2023
Število ogledov:634
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J6-2580
Naslov:Jezikovni prenos pragmatičnih prvin: Govorci slovenščine v večjezičnem okolju

Nazaj