Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pošta Slovenije kot prodajni kanal za trgovsko blago : diplomsko delo
Avtorji:ID Maček, Janez (Avtor)
ID Milost, Matejka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Janez_Macek.pdf (1,84 MB)
MD5: B0D9C33BA19C7CBEEC6FB9B02C970A21
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:V časih, ko je konkurenca na trgu vse večja in pogoji poslovanja vse bolj zahtevni, je treba spremljati in prilagajati poslovanje z namenom doseganja čim boljših poslovnih rezultatov. Podjetja iščejo najboljše poslovne partnerje, ki jim na tej poti lahko najbolj pomagajo. Če razumemo lastno poslovanje in navade kupcev, lahko s tem znanjem lažje zadovoljujemo potrebe in želje tako poslovnih uporabnikov kot klasičnih kupcev. Pri izbiri poslovnih parterjev moramo biti zato pazljivi, da izbiramo parterje, ki imajo produkt ali storitev, ki jo lahko trgovec trži in prodaja, ker si jo kupci na trgu želijo in so jo pripravljeni po postavljeni ceni tudi plačati. Podjetje si prizadeva zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo, ukvarja se s pridobivanjem novih strank in stremi k temu, da čim bolj zadovolji potrebe obstoječih strank, pa tudi poslovnih partnerjev. V diplomskem delu smo z namenom natančnega prikaza prodaje storitev in blaga naredili analizo na področju prodaje, s poudarkom na stanju prodaje glede na pretekla leta. Na osnovi prodajnih rezultatov preteklih let smo opredelili vzroke za trenutno stanje in ukrepe za izboljšavo. Podali smo tudi ugotovitve, če je podjetje primeren partner za sodelovanje pri prodaji blaga in storitev z drugimi podjetji oz. poslovnimi partnerji, ter to tudi obrazložili.
Ključne besede:diplomske naloge, prodaja, poslovanje, dobavitelji, prodajni kanali, asortiment
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:J. Maček
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:X, 41 str.
PID:20.500.12556/RUNG-8608 Novo okno
COBISS.SI-ID:187037955 Novo okno
UDK:658.8
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:EPHSTDY7
Datum objave v RUNG:28.02.2024
Število ogledov:359
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Post of Slovenia as a sales channel for fast-moving consumer goods
Opis:In times when competition on the market is increasing and business conditions are becoming increasingly demanding, it is necessary to monitor and adjust operations in order to achieve the best possible business results. Companies are looking for the best business partners who can help them the most along the way. If we understand our own business and customers habits than this knowledge can help us meet the needs and wishes of both business users and traditional customers. When choosing business partners, we must be careful to choose partners who have a product or service that the trader can market and sell, because customers on the market want it and are willing to pay for it at the set price. Company strives to provide the best user experience, is engaged in acquiring new customers and strives to meet the needs of existing customers as well as business partners as much as possible. In the diploma thesis, with the aim of accurately showing the sales of services and goods, we made an analysis in the field of sales with an emphasis on the state of sales compared to previous years. Based on the sales results of previous years, we identified the causes of the current situation and measures for improvement. We also provided findings if the company is a suitable partner for cooperation in the sale of goods and services with other companies or business partners and explained it as well.
Ključne besede:Sales, commerce, suppliers, sales channels, assortment


Nazaj