Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko delo
Avtorji:ID Sirk, Miha (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Miha_Sirk.pdf (1,19 MB)
MD5: 2E970DCAD696DAE16A3D41DC2400265B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo
Opis:V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne korake pri vstopu na nov vinski trg. Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva. V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet. V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo. Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi.
Ključne besede:diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:M. Sirk
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:X, 41 str.
PID:20.500.12556/RUNG-8640 Novo okno
COBISS.SI-ID:187216899 Novo okno
UDK:634.8+663.2
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:ITA1X2YK
Datum objave v RUNG:29.02.2024
Število ogledov:1620
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:14.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING PLAN FOR THE ENTRY OF MARKO SIRK WINERY ON THE GERMAN AND ITALIAN MARKET
Opis:My research was focused on how to enter the Italian and German wine market with our winery, Marko Sirk wines. As a young wine brand we are curently present only in the Slovenian wine market. In Italy, we cooperate with only one small importer for now. Therefore, the purpose of my thesis was aimed at the important steps in entering a new wine market. My research is qualitative, I processed the data of pre-written material. In the theoretical part, I first performed a situational analysis, which included an analysis of markets and competition. Then I described the marketing mix. In my empirical work, I performed a concrete situational analysis for our winery. I also included competition on the wine market and conducted interviews with three selected wineries, which I then analyzed in the results and discussion.
Ključne besede:marketing plan, Marko Sirk wines, entering foreign markets, German market, Italian market.


Nazaj