Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uvajanje novega izdelka na izbrani ciljni trg, primer teranov liker Srdelin : diplomsko delo
Avtorji:ID Frančeškin, Rok (Avtor)
ID Milost, Matejka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Rok_Franceskin.pdf (570,12 KB)
MD5: 45BA0F2F519260F0B8BD4932FE553587
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Domačija Srdelin iz Tomaja na Krasu ima bogato tradicijo v pridelovanju vinske sorte refošk, vina teran ter teranovega likerja. Bogato znanje v pridelavi se je uspešno prenašalo in nadgrajevalo iz generacije v generacijo, vse do današnjega časa, ko je domači pridelek teranov liker dosegel stopnjo dovršenosti v okusu in tehnologiji pridelave, da ga je mogoče ponuditi širši javnosti. Domačija Srdelin že prodaja svoje izdelke v obliki dopolnilne dejavnosti in jih v omejenih količinah že trži. Srdelinov liker se na trgu razlikuje po svoji dolgi tradiciji pridelave in inovativnosti okusov in postopka staranja. S posebnimi tehnikami proizvodnje se lahko pohvali z gladkejšo teksturo in intenzivnejšimi okusi. Diplomsko delo vsebuje strategijo prodaje teranovega likerja Srdelin za izbrani ciljni trg. Metodološki del diplomskega dela vsebuje podrobno opredelitev osnovnih pojmov. Podrobneje je opisan razvoj in uvajanje novih izdelkov na trg, predstavljen pa je tudi model razvojnega procesa po Kotlerju. V eksperimentalnem delu je podrobneje predstavljen izdelek in njegova pridelava. V tem delu je predstavljena analiza trga z obstoječimi izdelki in konkurenti domačije. Predstavljeni so ključni uporabniki teranovega likerja. Na tem področju je bila izvedena SWOT analiza, predstavljeni so profili ciljnega kupca (buyer persona) predstavljeni pa so še glavni elementi diverzifikacije izdelka.
Ključne besede:diplomske naloge, teranov liker, alkoholne pijače, kras, teran, likerji, domačija Srdelin
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:R. Frančeškin
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VIII, 48 str.
COBISS.SI-ID:213696259 Novo okno
UDK:339.13
Datum objave v RUNG:05.11.2024
Število ogledov:37
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introducing a new product to the selected target market: an example of the Teran liqueur Srdelin
Opis:The Srdelin estate in Tomaj owns a rich tradition in producing Refošek wine, Teran wine, and Teran liqueur. The extensive knowledge in production has been successfully passed down and improved from generation to generation. Today, the domestic production of Teran liqueur has reached a level of perfection in taste and technology, allowing it to be offered to the general public. Estate Srdelin currently sells its products as a supplementary activity in limited quantities. Srdelin's liqueur stands out in the market due to its long production tradition, innovative flavors, and aging process. Utilizing special production techniques, it boasts a smoother texture and more intense flavors. The thesis focuses on a sales strategy for Teran liqueur Srdelin within a selected target market. The methodological section covers basic concepts related to the development and deployment of new products to the market. This is done in compliance with Kotler's development process model. In the experimental part, the product and its production are described in detail. An analysis of the market, the existing products, and the competitors is provided. The key customers of the Teran liqueur are identified. A SWOT analysis is performed, profiles of the target customers (buyer personas) are analyzed, and the main aspects of product diversification are discussed.
Ključne besede:Teran liqueur, alcohol drink, Karst, Srdelin estate


Nazaj