Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Branje kot ustvarjanje : motiviranje za branje pri Gianniju Rodariju in Motserrat Sarto
Avtorji:ID Pregelj, Barbara (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Branje velja za receptivno in pasivno dejanje, hkrati pa je vse več raziskovalcev, ki poudarjajo njegovo kompleksnost (Pečjak), individualnost (radikalni konstruktivizem) in ustvarjalne vidike (Armstrong). Besedna zveza ustvarjalnega branja se pojavlja tudi v slovenskem prostoru, najprej pri Mileni Blažić, pozneje tudi pri Igorju Saksidi. Pojem bralne pismenosti postane tudi eden ključnih pojmov didaktike književnega pouka kot izrazito dejaven in večplasten pojem, ki presega zgolj receptivno držo.
Ključne besede:ustvarjalnost, branje, igra, vzgoja, motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 125-136
PID:20.500.12556/RUNG-9279 Novo okno
COBISS.SI-ID:207434243 Novo okno
UDK:028
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:KDDD0W3Z
Datum objave v RUNG:13.09.2024
Število ogledov:484
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:(Za)govor ustvarjalnosti : sto let z Giannijem Rodarijem
Uredniki:Barbara Baloh, Samanta Kobal, Eda Birsa
Kraj izida:[Trst]
Založnik:Založba tržaškega tiska, UP PEF
Leto izida:2022
ISBN:978-88-7174-302-8
COBISS.SI-ID:113344771 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Italijanski jezik
Naslov:Lettura come creazione


Nazaj