Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Exploring the role of open educational practices in transforming the face of adult education in Ohangwena region of Namibia : master's thesis
Avtorji:ID Hakwaake, Lasarus Nghifindwako (Avtor)
ID Loshkovska, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Lasarus_Nghifindwako_Hakwaake.pdf (2,22 MB)
MD5: 45E72CC7A475CD70F276F5DFB31EAC4C
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Namibia was colonised for more than 30 years until early 1989 when it gained its independence. As many adults do not get opportunity to get formal education. Soon after independence the National Literacy Programme of Namibia was introduced to provide a basic literacy and numeracy to individuals who missed out of education during liberation struggle. Up to date, the adult literacy programmes were as it was introduced in 1992 without much improvement. Limited access, materials and inflexible schedules are significant barriers. Open Educational Practices (OEP) are recognised globally as means to improve delivery, practices, and quality of adult education. This study aims to explores open educational practices on how it can transform adult education by creating access, improve programmess through open educational resources and open education policies. The study used mixed methods of quantitative and qualitative and focus group discussion on data collection. The findings indicate that open educational practices can effectively improve adult education programmes in Namibia by providing flexible, inclusive, market-driven curricula accessible to various learning opportunities. The study proposed innovative technological approaches through open educational practices to use mobile learning applications, e-learning practices, blended learning and learning management systems to transform adult education and lifelong learning in Namibia.
Ključne besede:adult education, lifelong learning, open educational practices, adult learners, open education policies, open educational resources
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:L. N. Hakwaake
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XIV, 117 str.
PID:20.500.12556/RUNG-9581 Novo okno
COBISS.SI-ID:238238211 Novo okno
UDK:37
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:KTYVSLJD
Datum objave v RUNG:04.06.2025
Število ogledov:753
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:03.01.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskovanje vloge odprtih izobraževalnih praks pri preoblikovanju podobe izobraževanja odraslih v regiji Ohangwena v Namibiji
Opis:Namibija je bila kolonizirana več kot 30 let, dokler ni leta 1989 pridobila neodvisnosti. Ker številni odrasli niso imeli možnosti pridobiti formalne izobrazbe, je bila kmalu po osamosvojitvi uveden Nacionalni program pismenosti Namibije, ki je posameznikom, ki so izgubili izobrazbo med osvobodilnim bojem, zagotovil osnovno pismenost in znanje računanja. Do danes so bili programi za odrasle, kot so bili uvedeni leta 1992, brez večjih izboljšav. Omejen dostop, materiali in nefleksibilni urniki so pomembne ovire. Odprte izobraževalne prakse (OEP) so svetovno priznane kot sredstvo za izboljšanje izvajanja, praks in kakovosti izobraževanja odraslih. Namen te študije je raziskati odprte izobraževalne prakse o tem, kako lahko preoblikujejo izobraževanje odraslih s ustvarjanjem dostopa, izboljšanjem programov z odprtimi izobraževalnimi viri in politikami odprtega izobraževanja. V študiji so bile uporabljene mešane metode kvantitativnih in kvalitativnih ter fokusnih skupin za zbiranje podatkov. Ugotovitve kažejo, da lahko odprte izobraževalne prakse učinkovito izboljšajo programe izobraževanja odraslih v Namibiji s zagotavljanjem fleksibilnih, vključujočih, tržno usmerjenih učnih načrtov, dostopnih različnim učnim priložnostim. Študija je predlagala inovativne tehnološke pristope z uporabo odprtih izobraževalnih praks za uporabo mobilnih učnih aplikacij, e-učenja, mešanega učenja in sistemov za upravljanje učenja za preoblikovanje izobraževanja odraslih in vseživljenjskega učenja v Namibiji.
Ključne besede:izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, odprte izobraževalne prakse, odrasli učenci, politike odprtega izobraževanja, odprti izobraževalni viri, magistrske naloge


Nazaj