Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Statistika RUNG
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Mariam Parekhelashvili:
Brand introduction on the Slovenian market: case study Gurieli tea
Diplomska dela (35)
Jernej Štrancar:
Analiza strategije uvajanja novega mobilnega telefona na slovenski trg
Metka Lisjak:
Analiza ponudbe in povpraševanja na trgu nepremičninskih zavarovanj v Sloveniji
Jasmina Štrancar:
Optimizacija organiziranosti prodajne službe izbranega podjetja
Jelena Andrlič:
Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
Urška Pirih Čargo:
Analiza komuniciranja Komunale Nova Gorica na področju ločevanja gospodinjskih odpadkov
Šaza Babić:
Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Emanuela Alibabić:
Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
Saša Pipalovič:
Trženje kompatibilnih rezervnih delov za tovorna vozila
Nejc Bat:
Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
Andrej Cvetrežnik:
Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
Maja Drole:
Trženje v razmerah globalnega poslovanja
Igor Bagon:
Trg spletnih sportnih stavnic in razvoj prodajne mreže v Italiji
Mišo Stjepanović:
Strategija uvajanja inovativnih dilatacijskih izdelkov na slovenski trg
Staš Kodele:
Razvoj in uvajanje novega izdelka na ciljni trg
Samo Hafner:
Uvajanje nove blagovne znamke visokotlačnih čistilcev Comet na slovenski trg
Aleksander Boškin:
Marketing izdelkov iz furnirja
Jasmina Manfreda:
Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
Filip Križman:
Tržna analiza čistilcev zraka z vgrajenimi filtri na osnovi fotokatalize
Kristjan Brumat:
Strategija vstopa podjetja na tuji trg
Mirka Peršič Perkon:
Strateški načrt vzpostavitve spletne trgovine z otroško opremo
Janja Kragelj:
Trženje inteligentnih tkanin iz skupine Protexmax
Janja Mikuž:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
Sabina Cverle:
Tržna analiza ter načrtovanje strategije vpeljave ledenih kozarcev na slovenski trg
Ana Gabrijelčič:
Učinkovitost internega komuniciranja v podjetju Inclub d. o. o.
Miha Vogrinčič:
Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranje
Petra Marc:
Analiza in predlog izboljšav spletne strani izbranega podjetja
Teo Činej:
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
Martina Kornhausler:
Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC
Peter Škrlj:
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Erik Clemente:
Načrt trženja glasbenega festivala
Kristina Skrt:
ANALIZA UMEŠČANJA MULTIKULTURNEGA SREDIŠČA V GORIŠKIH BRDIH
Sara Vodopivec:
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Žiga Lačen:
Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
Tjaša Živec:
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Jovan Sošić:
Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju