Repository of University of Nova Gorica

Statistics of RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Milost

Together there are 45 keywords, that are appearing 46 times.
1 of them (2.22 % of all) appear more than once, together appearing 2 times (4.35 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x100%optimizacija
1xračunalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja, Superračunalništvo, urejanje sprememb na merilnih mestih, trženjski ukrepi., združevanje podjetij, poslovni proces, poenotenje, Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave, sociodemografski vpliv, analiza, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, spletna trgovina, varnostne rešitve, JIT, VMS, SWOT, konkurenčne prednosti., Poslovni procesi, psihična priprava na nastop športnika, poslovna uspešnost, čustveno inteligenten vodja, doseganje športne uspešnosti, Traditional marketing, digital marketing, key performance indicators, advantages and disadvantages, Strategija trženja, trženjske aktivnosti, metrics, comparison, effectiveness, data, performance, Čustvena inteligenca