Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Učinki prožnih metod in pristopov v interdisciplinarnih delavnicah mednarodnega študijskega programa Medijske umetnosti in prakse
Avtorji:Purg, Peter (Lastnik avtorskih pravic)
Purg, Peter (Avtor)
Datoteke:URL http://www.cmepius.si/wp-content/uploads/2015/12/POVZETKI-PRISPEVKOV-program-Final1.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Četudi sistem zagotavljanja kakovosti glede na trenutno veljavna merila in standarde še dopušča rigidnejše oziroma (vase) zaprte izobraževalne koncepte, nas bo v prispevku posebej zanimalo, kako se kakovostno pedagoško delo lahko razvija v okviru (in paradoksu) mednarodne mobilnosti ter projektno-razvojne naravnanosti študijskega programa, oziroma šole. Osredotočili se bomo na konkretno empirijo in izsledke, ki izhajajo iz raziskav in razvoja naprednih izobraževalnih pristopov v dveh evropskih projektih, IDEATE.me in ADRIART.net. Oba sta v študijskem programu Medijske umetnosti in prakse (MAP) vzpostavila neko specifično kakovost, ki pa nima (in ne more imeti) zgolj pozitivnih učinkov na vse deležnike. Primerjalna diskusija izbranih mešanih izvedb interdisciplinarnih delavnic v mednarodnem podiplomskem programu MAP, navezanim na različne razvojne projekte in mobilnostne mehanizme, pokaže pet ključnih pozitivnih dejavnikov: odprtost za skupinsko delo in sodelovalnost; interdisciplinarna komunikacija in moderiranje; večkulturna komunikacija in moderiranje; celovit in odprt učni načrt ter prožna izvedba predmeta; ustrezna povratna informacija (ocena) vsem deležnikom.
Ključne besede:kakovost, prožen, metoda, mobilnost, akademski, IDEATE, ADRIART
Leto izida:2016
Št. strani:str 27
COBISS_ID:4217339 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:ZWIVCPTT
Število ogledov:1369
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Mednarodna konferenca Kakovost visokošolskega učenja in poučevanja
Prireditelj konference:CMEPIUS
Kraj izida:Ljubljana
Leto izida:2016
Uredniki:Barica Marentič-Požarnik

Nazaj