Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Avtorji:Babić, Šaza (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Saza_Babic.pdf (580,30 KB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Preparation and communication are essential in times of crisis. I was motivated to choose this topic by recent events in the world caused by the COVID 19 virus, which has affected every sphere, from the economy to human relations. However, tough times can be an opportunity to set brands apart from their competition. It is important, though, that they use marketing as a tool to create empathy, as this is the principle of reciprocity. Only in this way they can gain their trust, keep them loyal to the brand and be connected to it. The thesis describes the importance of a well and properly prepared digital strategy that every company should have if a crisis were to occur again.
Ključne besede:Crisis, communication, COVID 19, strategy.
Leto izida:2020
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:38005507 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:RHZQBVSW
Število ogledov:54
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Statistična analiza evropskih digitalnih strategij v času krize
Opis:Priprava in komunikacija sta v času krize bistvenega pomena. Za izbiro prav te teme so me motivirali nedavni dogodki v svetu, ki jih je povzročil virus COVID 19, ki je prizadel vsako sfero, od gospodarstva do odnosov med ljudmi. Verjeli ali ne, težki časi so lahko priložnost, da se blagovne znamke ločijo od svoje konkurence. Pomembno pa je, da trženje uporabljajo kot orodje za ustvarjanje empatije, saj je to načelo vzajemnosti. Le tako lahko pridobijo njihovo zaupanje, ohranjajo njihovo zvestobo blagovni znamki in so povezani z njo. V diplomski nalogi je opisan pomen dobre in pravilno načrtovane digitalne strategije, ki bi jo morala imeti vsa podjetja, če bi se ponovno zgodila kriza.
Ključne besede:Kriza, komunikacija, COVID 19, strategija.


Nazaj