Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obravnava črtic Ivana Cankarja v gimnaziji s pomočjo bralnomotivacijskih strategij
Ana Cukjati, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava črtice Ivana Cankarja, ki so v učnem načrtu za slovenščino za splošne, klasične in strokovne gimnazije (Poznanovič Jezeršek in drugi, 2008) uvrščene med obveznoizbirna besedila, in njihove didaktizacije na podlagi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. V teoretičnem delu orišemo poglavja učnega načrta, vezana na pouk književnosti, predstavimo za gimnazijo obveznoizbirne Cankarjeve črtice, primerjamo njihovo sedanjo obravnavo v nekaterih srednješolskih učbenikih in berilih ter razložimo pomembnost učne motivacije za branje in učno uspešnost. Nazadnje je v teoretičnem delu predstavljena vsebina priročnika M. Sarto Strategije motiviranja za branje (2015) kot drugačna možnost didaktizacij Cankarjeve proze. V empiričnem delu razložimo problem obravnave Cankarjevih črtic v gimnazijah ter opišemo cilje in metodologijo naše raziskave, ki vključuje izdelavo didaktizacij Cankarjevih črtic s pomočjo bralnomotivacijskih strategij, preizkus ene od didaktizacij na gimnaziji, vzporedno z obravnavo na podlagi berila Branja 3 (Ambrož in drugi, 2002), in oceno izvedbe obeh ur, vprašalnik za učitelje in učiteljice slovenščine na gimnazijah o obravnavi Cankarjeve proze ter vprašalnik za dijake in dijakinje o razumevanju obravnavane črtice pred in po obravnavi s pomočjo bralnomotivacijske strategije in berila Branja 3. Magistrsko delo sklepa analiza rezultatov raziskave: dijaki in dijakinje so bili bolj motivirani pri obravnavi črtice na podlagi bralnomotivacijske strategije.
Ključne besede: gimnazija, črtice Ivana Cankarja, bralnomotivacijske strategije, motiviranje za branje, Montserrat Sarto
Objavljeno v RUNG: 26.04.2019; Ogledov: 5732; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
Recenzija monografije Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku književnosti v gimnaziji
Zoran Božič, 2019, recenzija, prikaz knjige, kritika

Opis: Recenzija monografije Jožice Jožef Beg, ki je izšla v zbirki Slavistična knjižnica (20). Recenzija vključuje kritičen odnos do teorije ključnih zmožnosti (kompetenc) in do sedanjega gimnazijskega pouka književnosti in splošne mature.
Ključne besede: Jožica Jožef Beg, didaktika, srednja šola, gimnazija, ključne zmožnosti, kompetence, književnost, matura, izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 29.03.2019; Ogledov: 4886; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Zablode usmerjenega reformizma : Pogovor Naših razgledov
1985, intervju

Opis: Intervju na podlagi članka, poslanega v objavo Našim razgledom februarja leta 1985. Problematiziranje zasnove in izvedbe usmerjenega izobraževanja in poziv k obnovitvi nekdanjih gimnazij.
Ključne besede: šolska reforma, usmerjeno izobraževanje, socialna diskriminacija, Slovenija, medicinska fakulteta, vertikalna prehodnost, gimnazija, naravoslovno-matematična usmeritev, zdravstveni tehnik
Objavljeno v RUNG: 20.12.2017; Ogledov: 4605; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Novi učni načrt za pouk književnosti
Zoran Božič, 1993, recenzija, prikaz knjige, kritika

Opis: Kritična analiza novega učnega načrta za pouk slovenščine v gimnazijah.
Ključne besede: učni programi, knjižna vzgoja, srednje šole, učni načrt, književnost, Slovenija, srednja šola, gimnazija
Objavljeno v RUNG: 20.12.2017; Ogledov: 5013; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh