Naslov: | Introducing E-learning to a TraditionalUniversity: A Case-Study |
---|
Avtorji: | ID Gubiani, Donatella, University of Nova Gorica (Avtor) ID Cristea, Irina Elena, University of Nova Gorica (Avtor) ID Urbančič, Tanja, University of Nova Gorica (Avtor) |
Datoteke: |
Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. |
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Ključne besede: | E-learning, Higher education, Moodle platform, Academic challenges |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
Št. strani: | 17 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-4596-da44f06b-9fca-922c-f739-ff05dc249d61 |
---|
COBISS.SI-ID: | 5406971 |
---|
DOI: | 10.1007/978-3-030-18593-0_18 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:P7GFDFPN |
---|
Datum objave v RUNG: | 27.06.2019 |
---|
Število ogledov: | 4121 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |