Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Introducing E-learning to a TraditionalUniversity: A Case-Study
Avtorji:ID Gubiani, Donatella, University of Nova Gorica (Avtor)
ID Cristea, Irina Elena, University of Nova Gorica (Avtor)
ID Urbančič, Tanja, University of Nova Gorica (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Ključne besede:E-learning, Higher education, Moodle platform, Academic challenges
Status publikacije:Objavljeno
Leto izida:2020
Št. strani:17
PID:20.500.12556/RUNG-4596-da44f06b-9fca-922c-f739-ff05dc249d61 Novo okno
COBISS.SI-ID:5406971 Novo okno
DOI:10.1007/978-3-030-18593-0_18 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:P7GFDFPN
Datum objave v RUNG:27.06.2019
Število ogledov:4121
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Qualitative and Quantitative Models in Socio-Economic Systems and Social Work
Uredniki:Jose Luis Sarasola Sánchez-Serrano, Fabrizio Maturo, Šarka Hoškova-Mayerova
Kraj izida:Basel
Založnik:Springer
Leto izida:2020
Naslov zbirke:Studies in Systems, Decision and Control
Številčenje v zbirki:208
ISSN zbirke:2198-4190

Nazaj