Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Povezanost zadovoljstva strank in organizacijske klime v izbranem podjetju
Avtorji:ID Ivanovska, Aneta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Miklavčič, Nejka (Avtor)
Datoteke:.pdf Nejka_Miklavcic.pdf (847,66 KB)
MD5: 36F2AE647A886631C1E4A6B26002E893
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Vsako podjetje si želi imeti čim več lojalnih in zadovoljnih strank, saj so to ljudje, ki se v podjetje vračajo in v svet nosijo dobro besedo o podjetju. Da pa dobimo zveste stranke, ne pomagajo samo promocija, dobre prodajne ponudbe in ostale tehnike prodaje, ampak tudi sama klima v podjetju. Zaposleni so namreč zgled podjetja. In zadovoljen zaposleni bo s svojim delom, dobro voljo in pripadnostjo podjetju pokazal stranki, da je tudi ona zaželena, cenjena in prav tako pomembna kot zaposleni. Z raziskavo zadovoljstva strank in organizacijske klime smo želeli dobiti rezultate, kaj najbolj vpliva na skupno zadovoljstvo stranke in kaj najbolj na pripadnost delavca podjetju. Skupni rezultati pa nam dajo vpogled v povezavo obojega skupaj. Ti so nam namreč pokazali, da na zadovoljstvo strank med drugim najbolj vplivata kakovost postrežbe ter svetovanje zaposlenih. Ti dve lastnosti, pa sta pomembna pokazatelja dobrega in motiviranega zadovoljnega zaposlenega.
Ključne besede:zadovoljstvo, zaposleni, organizacijska klima, stranke, pripadnost
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUNG-7607 Novo okno
COBISS.SI-ID:123673859 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:YN0DBU3T
Datum objave v RUNG:30.09.2022
Število ogledov:1691
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Relationship between customer satisfaction and organizational culture in a chosen company
Opis:Every company wants to have as many loyal and satisfied customers as possible because these are the people who will return to the company and spread the company's good word to the rest od the world. Not only does promotion, good sales offers, and other sales techniques help to gain loyal costumers, but so does the company’s climate. Employees serve as a model for the company. And a satisfied employee, through his work, goodwill, and sense of belonging to the company, will demonstrate to the customer that he is wanted, valued, and just as important as the employee. We wanted to find out what has the greatest impact on overall customer satisfaction and what has the greatest impact on employee affiliation with the company by conducting a survery of costumer satisfaction and organizational environment. The combined results provide a nice overview of the two’s relationship. The results showed us that the quality of service and the advice of employees have the greatest influence on customer satisfaction. These two qualities are important indicators of a good, motivated and satisfied employee.
Ključne besede:satisfaction, employees, organization environment, costumer, belonging


Nazaj