Naslov: | UVODNA ŠTUDIJA K ČEZMEJNI DIDAKTIKI ČEZMEJNE LITERATURE.... |
---|
Avtorji: | toroš, ana (Avtor) |
---|
Datoteke: | Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u.  |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano (r6) |
---|
Tipologija: | 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici |
---|
Opis: | Prispevek skuša opozoriti na sodobne izzive pouka književnosti v čezmejnih prostorih
na osnovnošolski in srednješolski ravni. Pri tem izhaja iz didaktičnega modela poučevanja
in učenja jezikov v stiku, od katerega prevzema metodo socialnega konstruktivizma in
dejavnosti čezmejnih razredov. Čezmejna didaktika čezmejne literature podpira pouk
književnosti v čezmejnih prostorih in v tem okviru razvija kompetence zgodovinskega
mišljenja in razbiranja konteksta. Pri tem predvideva obravnavo književnih del čezmejnega
prostora, ki tradicionalno pripadajo različnim nacionalno zasnovanim literarnim
zgodovinam in so običajno napisana v različnih jezikih. Do teh književnih del pristopa prek
komparativne metode, besedilne in imagološke analize ter kreativnega pisanja. Čezmejna
didaktika čezmejne literature se tako izrisuje kot priložnost za razvijanje vseživljenjskih
kompetenc učencev za kakovostno bivanje in delovanje v čezmejnem prostoru. |
---|
Ključne besede: | socialni konstruktivizem, čezmejna literatura, čezmejna didaktika, kolektivna memorija |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
COBISS_ID: | 130628867  |
---|
URN: | URN:SI:UNG:REP:JT0KUMKR |
---|
Število ogledov: | 155 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |