Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Habitus + Capital = : diplomsko delo
Avtorji:ID Petrovčič, Kristian (Avtor)
ID Dekleva, Luka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Žnidarčič, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Kristian_Petrovcic.pdf (5,22 MB)
MD5: 62031CB79E0428E880FF452805E14A96
 
.zip Kristian_Petrovcic.zip (59,86 MB)
MD5: 98B96D154E343052BC08FEC2E11CC761
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:AU - Akademija umetnosti
Opis:Diplomsko delo Habitus + Capital = v osnovi raziskuje vlogo fotografije kot orodja za širjenje percepcije posameznika ter posledično družbe. Naloga je zastavljena tako, da teoretični del zagovarja praktični, kar z drugimi besedami pomeni kombinacijo tehnik, s katerimi so predstavljena področja socialno dokumentarne fotografije ter njenega vpliva. V kombinaciji z terapevtsko vlogo fotografskega medija se naloga dotika vprašanja, ali družbeno okolje, v katerem živimo, spreminja posameznikovo razmišljanje in na daljše časovno obdobje posledično tudi družbo ter obratno. V teoretičnem delu na začetku spoznamo osebni pogled avtorja na fotografijo, skozi katerega je predstavljeno poglavje o fotografiji kot orodju za širjenje percepcije. Nato so predstavljeni osnovni koncepti ter razmišljanje na podlagi ugotovitev drugega dela knjige General Sociology, ki so osredotočeni na razumevanje naslova diplomskega dela. Sledi krajša predstavitev zgodovine fotografije, ki se v nadaljevanju osredotoča na ključne spremembe pri dojemanju fotografije kot medija. V tem kontekstu spoznamo tudi razlike med reportažnim, dokumentarnim in sodobnim pristopom do teme. V glavnem delu spoznamo več o pomembnih avtorjih, ki so pripevali izredna dela, vezana na terapevtsko noto fotografije, za konec pa sledi opis serije socialno dokumentarnih fotografij (praktični del) ter kako je ta povezana s celotno zasnovo. Pri izdelavi praktičnega dela naloge, torej serije socialno dokumentarnih fotografij, ki so nastale v obdobju enega leta, so glavno vlogo pri izbiri tehnike in pristopa do teme igrala naslednja svetovno znana imena: Andreas Gursky, Edward Burtynsky, Stephen Shore ter Pierre Bourdieu. S pomočjo serije fotografij so v nadaljevanju naloge prikazani različni dosežki družbe na izbranih območjih, ki odražajo raziskovalno vprašanje. Namen fotografij je predvsem spodbuditi mlade k raziskovanju samega sebe ter vzpostavitev osebnega jaza v kombinaciji z družbenim okoljem, saj lahko tako vizije še posebej v svetu umetnosti prerastejo navidezne meje, ki jih poznamo kot rezultat bodisi kulturnega, socialnega bodisi simbolnega vidika kapitala.
Ključne besede:habitus, kapital, socialno dokumentarna fotografija, terapevtska vloga, družbeno okolje, razvoj zavesti, diplomske naloge
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:K. Petrovčič
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:[74] str.
PID:20.500.12556/RUNG-8924 Novo okno
COBISS.SI-ID:188152323 Novo okno
UDK:77.04
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:ATYHXMMZ
Datum objave v RUNG:08.03.2024
Število ogledov:1698
Število prenosov:27
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:07.03.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Habitus+Capital= : Diploma thesis
Opis:The thesis Habitus + Capital = essentially explores the role of photography as a tool for expanding the perception of the individual and, consequently, of society. The theoretical part of the thesis is in favor of the practical part, which in other words means a combining of techniques to present the fields of social documentary photography and its impact. In combination with the therapeutic role of the photographic medium, the assignment addresses the question of whether the social environment in which we live changes individual mindset and, in the long term, consequently society, and vice versa. The theoretical part starts with the author's personal approach to photography, through which a chapter on photography as a tool for expanding perception is presented. Then, the basic concepts are presented and based on the findings of the second part of the book General Sociology, which are focused on the understanding of the title of the thesis. This is followed by a brief presentation of the history of photography, which then focuses on the key changes in the perception of photography as a medium. In this context, we also learn about the differences between reportage, documentary and contemporary approaches to the medium. In the main part, we learn more about the important photographers who have contributed outstanding works related to the therapeutic aspect of photography, followed by a description of a series of social documentary photographs (practical part) and how this relates to the overall concept. In the practical part of the thesis, a series of social-documentary photographs made over a year, the following world-famous names played a key role in the choice of technique and approach to the subject: Andreas Gursky, Edward Burtynsky, Stephen Shore and Pierre Bourdieu. Through a series of photographs, the thesis goes on to present various social achievements in the chosen fields that reflect the research question. The photographs aim above all to encourage young people to explore themselves and to construct a personal identity in relation to their social environment, since this can lead to visions that transcend the apparent boundaries we know as a result of the cultural, social or symbolic aspects of capital.
Ključne besede:Habitus, capital, social documentary photography, therapeutic role, social environment, Andreas Gursky, Edward Burtynsky, Pierre Bourdieu, Stephen Shore.


Nazaj