Naslov: | Literarnodidaktične paradigme in najpomembnejša literarna besedila pri pouku književnosti na slovenskih gimnazijah |
---|
Avtorji: | ID Zajc, Ivana (Avtor) |
Datoteke: | https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18137
https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18137/16379
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Neznano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Opis: | Članek razgrne rezultate anketne raziskave profesorjev slovenščine na slovenskih gimnazijah, ki kažejo, da poudarjajo predvsem kulturni literarnodidaktični model, ki se sklada s sistemsko didaktiko književnosti. Sledijo rezultati, ki se nanašajo na model osebnostne rasti, ki ustreza recepcijski didaktiki književnosti. Sledi prikaz književnih besedil, ki so po mnenju profesorjev slovenščine najpomembnejša za obravnavo na gimnazijah, in sicer gre predvsem za klasična literarna dela slovenskih in tujih avtorjev. |
---|
Ključne besede: | pouk književnosti, gimnazije, slovenščina, literarna klasika, kurikul, sistemska didaktika književnosti |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
---|
Datum objave: | 01.01.2024 |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Št. strani: | str. 223-236 |
---|
Številčenje: | Letn. 69, št. 3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-9367 |
---|
COBISS.SI-ID: | 209389059 |
---|
UDK: | 82.0 |
---|
ISSN pri članku: | 0021-6933 |
---|
DOI: | 10.4312/jis.69.3.223-236 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:BAXZFTJF |
---|
Datum objave v RUNG: | 30.09.2024 |
---|
Število ogledov: | 394 |
---|
Število prenosov: | 3 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |