Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Statistika RUNG
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (4)
Yue Ma:
Impact of the label on the purchasing decision process of female Chinese consumers
Matej Zaro:
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra
Domen Jogan:
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar)
Miha Sirk:
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg
Druga dela (4)
Vanesa Klinec, Tereza Valentinčič, Kristina Cotič, Katarina Marković, Natallia Person, Yue Ma:
Marketinška raziskava o potrebah usposabljanj s področja vinogradništva, vinarstva, promocije in trženja vina na področju primorske vinorodne dežele
Johana Radojević:
Predlog marketinškega načrta za obogatitev ponudbe vinske turistične destinacije
Javornik Lara:
Uvedba blagovne znamke na tuji trg
Aleksa Spasić:
Marketing plan for the launch of 'Rskavac' wine