Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Statistika RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (4)

  1. Yue Ma: Impact of the label on the purchasing decision process of female Chinese consumers
  2. Matej Zaro: Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra
  3. Domen Jogan: Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar)
  4. Miha Sirk: Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg

Druga dela (4)

  1. Vanesa Klinec, Tereza Valentinčič, Kristina Cotič, Katarina Marković, Natallia Person, Yue Ma: Marketinška raziskava o potrebah usposabljanj s področja vinogradništva, vinarstva, promocije in trženja vina na področju primorske vinorodne dežele
  2. Johana Radojević: Predlog marketinškega načrta za obogatitev ponudbe vinske turistične destinacije
  3. Javornik Lara: Uvedba blagovne znamke na tuji trg
  4. Aleksa Spasić: Marketing plan for the launch of 'Rskavac' wine