Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREVERJANJE KAKOVOSTI STORITEV V GOSTINSKEM LOKALU
Vanja Pauletić Jug, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je veliko gostinskih lokalov pri nas, konkurence v gostinstvu pa je ogromno. Gostinski lokali ponujajo vse več, stranke postajajo zahtevnejše, saj postaja hitrost življenja večja in zahtevnejša. Poslanstvo gostinskega lokala je, da v prijetnem in modernem okolju ponuja oddih od vsakdanjika, da se gost sprosti ob dobri glasbi, kvalitetni postrežbi, poseže po dnevnem časopisu in prebrska po elektronski pošti ali prebere novice na svetovnem spletu. Z diplomskim delom želimo organizaciji, ki se bo v prihodnosti ukvarjala z gostinsko dejavnostjo, predstaviti nekatere nove smernice, ki vplivajo na počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v gostinskem lokalu. Kakovost storitve je pokazatelj zadovoljne stranke, ki se vrača. Če je bilo zadoščeno vsem njegovim potrebam, lahko pričakujemo velik odziv novih strank. Tako se zadovoljstvo uporabnikov storitev oceni po zasedenosti gostinskega lokala. Na svetovnem spletu smo z anketnim vprašalnikom zastavili anketirancem nekaj ključnih vprašanj, ki so se nanašala na kakovost oziroma storitve, ki si jih stranke želijo uporabljati v dobrem gostinskem lokalu. Z analizo anketnega vprašalnika smo pridobili vizijo, mnenja in tržno razumevanje, kako se lahko lokal prilagodi mestnemu okolju ter kaj stranke pričakujejo v izbranem gostinskem lokalu.
Found in: osebi
Keywords: gostinski lokal, gost, kakovost, storitev, stranka, komunikacija
Published: 10.07.2017; Views: 2220; Downloads: 152
.pdf Fulltext (838,16 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top