Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Podpora poslovanja malih in srednjih podjetij z računalništvom v oblaku
Nejc Bat, 2015, master's thesis

Abstract: Računalništvo v oblaku se vse bolj uveljavlja kot primerno tehnološko nadomestilo za tradicionalno računalniško opremo in skupaj z ustreznim poslovnim modelom pridobiva na tržni in tehnološki uspešnosti. V magistrskem delu je predstavljeno področje računalništva v oblaku in njegove poglavitne značilnosti. Opisane so poslovne prednosti in pomanjkljivosti računalništva v oblaku predvsem iz vidika malih in srednjih podjetij. Predstavljeni so rezultati intervjujev, ki smo jih izvedeli med izbranimi računalniškimi podjetij. Na podlagi teh intervjujev smo postavili hipoteze, katerih veljavnost smo preverili za slovensko tržišče. V ta namen smo oblikovali in izvedli spletno anketo, ki raziskuje stopnjo ozaveščenosti o možnostih računalništva v oblaku med izbranimi malimi in srednjimi podjetij. Predstavili smo rezultate ankete in podali ugotovitve glede razmer na trgu slovenskem trgu oblačnega računalništva, ki smo jih razvili iz rezultatov anket. Ugotovili smo, da so slovenska podjetja dobro seznanjena s tehnologijami računalništva v oblaku, vendar tovrstnim tehnologijam še ne zaupajo. Na osnovi analize rezultatov ankete smo oblikovali predlog poslovnega modela na podlagi metode Osterwalder Business Model Canvas. Predlagani poslovni model vključuje vidike, ki jih je potrebno upoštevati pri ponudbi izdelkov ali storitev na trgu. Poslovni model smo uporabili pri načrtovanju uvedbe storitve shranjevanja varnostnih kopij podatkov v oblaku, ki jo bo konkretno podjetje tudi uvedlo na trg.
Found in: ključnih besedah
Keywords: IT tehnologije, varnostno kopiranje, računalništvo v oblaku, virtualizacija, poslovni model, Osterwalder Business Model Canvas
Published: 25.05.2015; Views: 4165; Downloads: 259
.pdf Fulltext (1,16 MB)

2.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Tjaša Živec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Published: 11.09.2018; Views: 2034; Downloads: 142
.pdf Fulltext (1,02 MB)

3.
Cross-sector Innovation Transfer
Andreja Lapuh Maležič, Jurij Krpan, Simon Gmajner, Peter Purg, Nayari Castillo Rutz, Sergi Bermudez di Badia, Dejan Kaligaro, Lea Mohorič, treatise, preliminary study, study

Abstract: The economic analysis showed that the MAST project is justified and represents added value for all users, the financial feasibility of carrying out the MAST project as such was confirmed. The set business model of the MAST project was proved to be sustainable in the long run, as the project from 2022 onwards shows considerable self-sustainability. Not only during its implementation but also at its finish the project may be estimated low-risk also for its possible future developments, as it clearly promotes an innovative idea and features a clear business model based on a professional team in capacity to face all the challenges and risks.
Found in: ključnih besedah
Keywords: business plan, sustainability, financial
Published: 10.05.2021; Views: 478; Downloads: 0
.pdf Fulltext (444,23 KB)

4.
Data analytics for better branding of e-governance and e-business systems
Sunil K. Muttoo, Rajan Gupta, Saibal K. Pal, 2020, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Efficient e-governance leads to stronger democracy which can be achieved through higher trust, visibility, and transparency in the system, which can be acquired through effective branding. Various techniques of data analytics can help in achieving trust and transparency in the system. The objective of the study is to resolve various issues in the public sector through analytics-based improvement of different parameters of branding, namely, communication, consistency, clarity, and competition. The research design of the study is a combination of both qualitative and quantitative techniques like descriptive statistics. The main techniques emerged for data analysis includes rating and ranking analysis of government apps, social media analytics, text and speech analytics, media analytics, statistical analytics and data mining, telecom analytics, and people demographics for government programs. It was found that the “Digital India” campaign under e-governance initiative was highly successful based on different kinds of analytical methods found in the study.
Found in: ključnih besedah
Keywords: e-governance, data analytics, e-business, business systems, information systems, government campaigns, branding
Published: 31.03.2021; Views: 446; Downloads: 2
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

5.
E-commerce and e-consumer in India
Rajkumar Prasad, Rajan Gupta, other monographs and other completed works

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...e-commerce, e-business, e-consumer, digital India...
Keywords: e-commerce, e-business, e-consumer, digital India
Published: 05.04.2021; Views: 481; Downloads: 0
.pdf Fulltext (12,13 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top