Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednosti
Damjan Belingar, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ...
Keywords: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost
Published: 15.10.2013; Views: 2562; Downloads: 256
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Tržno komuniciranje za produkt avtomobilskega zavarovanja v Zavarovalnici Tilia
Mitja Modrijan, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, ...
Keywords: diplomske naloge, zavarovalnice, avtomobilska zavarovanja, tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Published: 15.10.2013; Views: 1949; Downloads: 230
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Pomen pospeševanja prodaje za uspešno trženje vina na primeru blagovne znamke Klen'Art
Aleksander Klenar, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art, ...
Keywords: diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art
Published: 22.01.2015; Views: 2769; Downloads: 345
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Sara Vodopivec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju dajejo vedno večji poudarek pospeševanju prodaje in marketingu ter temu primerno namenjajo tudi vedno več denarnih sredstev. Danes ni več najpomembneje, kakšen izdelek prodajaš, temveč le, ali ga znaš prodati. Vedno bolj postaja pomemben tudi videz embalaže in ne samo izdelek, ki je v njej. Embalaža mora biti privlačna za kupca in ga mora pritegniti ter privabiti v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma ter učinek te menjave. Skozi teoretični del smo na kratko predstavili pospeševanje prodaje ter osnovne funkcije embalaže. Poleg tega teoretični del opisuje zgodovino, pomen, orodja in cilje pospeševanja prodaje ter pomen, funkcijo in kriterije ocenjevanja embalaže. V analitičnem delu pa smo analizirali menjavo embalaže dvema izdelkoma in navedli nekaj lastnih predlogov za izboljšanje. Z analizo podjetja Fructal in njegove menjave embalaže izdelkoma Fructal Classic in Smoothie smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju. Na splošno je bila menjava embalaže izdelka Classic dobro ocenjena, medtem ko je bila menjava embalaže izdelku Smoothie slabše ocenjena. Menimo, da bi moralo podjetje Fructal v spremembe bolj vključiti potrošnike in jim te še bolje skomunicirati in približati.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove...
Keywords: Fructal, Smoothie, Classic, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing, učinek menjave embalaže, analiza
Published: 23.10.2015; Views: 2665; Downloads: 180
.pdf Fulltext (1,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top