Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zasnova sekundarnega sveta za kratki animirani film
Jošt Šeško, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujem smernice za zasnovo in razvoj sekundarnega sveta za umetniška dela, natančnejše za medij kratkega animiranega filma, v katerem ustvarjam tudi sam. Sekundarni svet je umetno zasnovan zgodbovni svet, razvit v podporo naši zgodbi. Delo je razvito v podporo praktičnemu delu diplomske naloge, ki je kratki animirani film z naslovom Geomancy/Zemlječarstvo. V svojem kratkem filmu prikažem zgodbo, ki govori o mojem sekundarnem svetu. V ta namen sem dokaj podrobno zasnoval sekundarni svet, da zgodba v filmu izpade prepričljivejša. Vendar pa ta sekundarni svet tekom filma ostaja v ozadju in ni neposredno predstavljen. Zato sem želel teoretični del naloge uporabiti kot priložnost, da predstavim svoje razmišljanje in raziskavo v ozadju filma. V nalogi so tako predstavljena nova znanja, ki sem jih odkril tekom izdelave, moje razmišljanje pri vpeljavi tega znanja in situacije ter problemi, s katerimi sem se soočal. Prav tako pokažem, kako je pridobljeno znanje vplivalo na končni produkt praktičnega dela diplomskega projekta in kako bi se v prihodnje lotil česa drugače, da bi si bolj poenostavil potek dela. V delu izpostavim in predstavim tudi primere sekundarnih svetov drugih ustvarjalcev, za katere menim, da dobro prikažejo določeni element zasnove sekundarnega sveta. Nazadnje se dotaknem še načinov, ki so učinkoviti za dinamično predstavljanje sekundarnih svetov in na kaj moramo biti pri tem pozorni.
Keywords: Primarni svet, sekundarni svet, doslednost, prepričljivost, zasnova, kratki animirani film
Published in RUNG: 07.10.2020; Views: 3287; Downloads: 119
.pdf Full text (2,06 MB)
This document has many files! More...

2.
Proces ustvarjanja animiranih likov : Na podlagi ameriške animacije in lastnega projekta
Neva Kumelj, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje, kaj naredi like privlačne za naslovnika, vizualno in karakterno. Začnem z nekaj primeri slavnih ameriških likov, ki so med ljudmi najbolj priljubljeni in pojasnim, zakaj so jih ljudje vzljubili. Sledijo zgodnje faze procesa ustvarjanja animiranih likov, kot so vzorne sličice in konceptna animacija. Glavni del diplomskega dela je likovna zasnova, ki se osredotoča na stil, barvo, obliko in študijo modela. V drugi polovici diplomskega dela raziskujem arhetipe, gibanje v animaciji in opišem proces ustvarjanja animiranih likov iz animiranega filma Jake & Jen. Ta primer upošteva vse faze oblikovanja, ki jih predstavi teoretični del diplomskega dela.
Keywords: animacija, liki, konceptna ilustracija, stili, likovna zasnova, likovne prvine, arhetipi
Published in RUNG: 27.09.2018; Views: 4516; Downloads: 201
.pdf Full text (1,61 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.01 sec.
Back to top