2.
Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetjuLucija Rutar, 2020, undergraduate thesis
Abstract: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja.
Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje.
Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje.
Keywords: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi.
Published in RUNG: 28.10.2020; Views: 4507; Downloads: 152
Full text (1,06 MB)