1. |
2. |
3. |
4. |
5. L- and R-cross-section in the Brauer semigroupGanna Kudryavtseva, Victor Maltcev, Volodymyr Mazorchuk, 2006, original scientific article Abstract: We classify all cross-sections of Green's relations ▫$\mathcal{L}$▫ and ▫$\mathcal{R}$▫ in the Brauer semigroup. The regular behavior of such cross-sections starts from ▫$n=7$▫. We show that in the regular case there are essentially two different cross-sections and all others are ▫$\mathcal{S}_n$▫-conjugated to one of these two. We also classify all cross-sections up to isomorphism. Found in: ključnih besedah Keywords: matematika, algebra, polgrupe transformacij, prečni prerezi, Brauerjeva polgrupa, Greenove relacije, ekvivalence Published: 15.10.2013; Views: 4472; Downloads: 151
Fulltext (0,00 KB) |
6. |
7. Fasino, Dario; Freni, Domenico, Fundamental relations in simple and 0-simple semihypergroups of small size. (English, Arabic summaries) [published in] Arab. J. Math. 1 (2012), no. 2, 175-190Irina Cristea, 2012, review, book review, critique Found in: ključnih besedah Keywords: hipermnožice, teorija množic, algebra Published: 25.04.2014; Views: 4328; Downloads: 20
Fulltext (0,00 KB) |
8. Načrt in prilagoditev e-platforme za izobraževanje študentov tehniških ved z mobilnimi tehnologijamiEva Battistel, 2021, master's thesis Abstract: Uvedba e-izobraževanja s pomočjo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, ki so jo še pospešila aktualna dogajanja v družbi zaradi pandemije covid-19, prinaša univerzam številne prednosti: manjše stroške, hitrejše in učinkovitejše učenje, urjenje spomina in pridobivanje kompetenc z večpredstavnimi pripomočki. Hkrati prinaša tudi nekaj slabosti: pomanjkanje neposrednega stika in dvosmerne komunikacije z udeleženci, negotovost začetne faze testiranja in uvajanja novih metod dela in poučevanja, povečanje potrebnega časa pred zaslonom.
Namen magistrskega dela je predstaviti področje spletnega izobraževanja v sodobni družbi in pokazati njegovo konkretno uporabnost pri izbranem študijskem predmetu. Motivacija za izbiro te tematike izhaja iz osebnega zanimanja za področje, pa tudi iz potrebe po tečaju za hitro in učinkovito izboljšanje osnovnega znanja in kompetenc iz linearne algebre, ki so jo zasledili na ameriški univerzi iz Los Angelesa.
Delo je potekalo po fazah: izbira ustrezne platforme za e-izobraževanje za predmetne vsebine, sestava tečaja in priprava vsebin, sestava evalvacijskih anket za merjenje uspešnosti programa in analiza povratne informacije študentov o tečaju. Pri izdelavi učnih vsebin za mobilno spletno aplikacijo v okolju Moodle smo uporabili različne metode, ki pritegnejo pozornost uporabnika pri izvedbi tečaja in izboljšajo komunikacijo študent-učitelj. Razvito aplikacijo e-učenja, ki je preprosto uporabna na pametnih mobilnih napravah, smo testno preizkusili na manjši skupini študentov. Na podlagi analize njihovih odgovorov na anketni vprašalnik smo ugotovili, da so študenti z uporabo aplikacije pomembno izboljšali poznavanje osnov iz linearne algebre in opravili tečaj z visoko motiviranostjo in zadovoljstvom. Found in: ključnih besedah Keywords: e-izobraževanje, mobilne tehnologije, Moodle, linearna algebra, univerza Published: 01.03.2021; Views: 1999; Downloads: 124
Fulltext (1,09 MB) |
9. The Structure of the Block Code Generated by a BL-AlgebraHashem Bordbar, 2022, original scientific article Abstract: Inspired by the concept of BL-algebra as an important part of the ordered algebra, in this paper we investigate the binary block code generated by an arbitrary BL-algebra and study related properties. For this goal, we initiate the study of the BL-function on a nonempty set P based on BL-algebra L, and by using that, l-functions and l-subsets are introduced for the arbitrary element l of a BL-algebra. In addition, by the mean of the l-functions and l-subsets, an equivalence relation on the BL-algebra L is introduced, and using that, the structure of the code generated by an arbitrary BL-algebra is considered. Some related properties (such as the length and the linearity) of the generated code and examples are provided. Moreover, as the main result, we define a new order on the generated code C based on the BL-algebra L, and show that the structures of the BL-algebra with its order and the correspondence generated code with the defined order are the same. Found in: ključnih besedah Keywords: BL-function, BL-code, binary linear block codes, coding theory, BL-algebra Published: 07.03.2022; Views: 789; Downloads: 36
Fulltext (261,87 KB) |
10. |