Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kvaliteta odpadnih voda podjetja Fructal, živilska industrija d. d., s predlogi zmanjšanja bremena onesnaženosti
Urša Weingerl, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: odpadne vode, obremenjevanje okolja, čistilne naprave, Fructal, diplomske naloge
Published: 15.10.2013; Views: 5106; Downloads: 483
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
Janja Mikuž, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: izdelki, razvoj, novosti, trženje, Fructal, diplomske naloge
Published: 15.10.2013; Views: 4969; Downloads: 805
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Sara Vodopivec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju dajejo vedno večji poudarek pospeševanju prodaje in marketingu ter temu primerno namenjajo tudi vedno več denarnih sredstev. Danes ni več najpomembneje, kakšen izdelek prodajaš, temveč le, ali ga znaš prodati. Vedno bolj postaja pomemben tudi videz embalaže in ne samo izdelek, ki je v njej. Embalaža mora biti privlačna za kupca in ga mora pritegniti ter privabiti v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma ter učinek te menjave. Skozi teoretični del smo na kratko predstavili pospeševanje prodaje ter osnovne funkcije embalaže. Poleg tega teoretični del opisuje zgodovino, pomen, orodja in cilje pospeševanja prodaje ter pomen, funkcijo in kriterije ocenjevanja embalaže. V analitičnem delu pa smo analizirali menjavo embalaže dvema izdelkoma in navedli nekaj lastnih predlogov za izboljšanje. Z analizo podjetja Fructal in njegove menjave embalaže izdelkoma Fructal Classic in Smoothie smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju. Na splošno je bila menjava embalaže izdelka Classic dobro ocenjena, medtem ko je bila menjava embalaže izdelku Smoothie slabše ocenjena. Menimo, da bi moralo podjetje Fructal v spremembe bolj vključiti potrošnike in jim te še bolje skomunicirati in približati.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma...
Keywords: Fructal, Smoothie, Classic, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing, učinek menjave embalaže, analiza
Published: 23.10.2015; Views: 5089; Downloads: 285
.pdf Fulltext (1,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top