1. |
2. Interdisciplinary Education for Innovation is Tough, But it PaysPeter Purg, 2016, published professional conference contribution abstract (invited lecture) Abstract: Radically transversal, interdisciplinary and intergenerational innovation methodologies can make the most precious aspect of education get (back) to business -- the open and eager approach to new knowledge. In this session, Peter Purg will discuss his background and experience with project “MyMachine” and its implications on the future of education and innovation. Keywords: interdisciplinary, education, intercultural, mymachine, IDEATE Published in RUNG: 26.10.2016; Views: 4763; Downloads: 170 Full text (7,91 MB) This document has many files! More... |
3. IDEATE | Mentor Peter Purg : A videointerview.Peter Purg, Metod Blejec, Urša, B. Potokar, 2015, scientific film, scientific sound or video publication Abstract: A mentor's reflection on the teaching (and learning) experience in the IDEATE course, revolving around how did the IDEATE experience affect their personal development, and how it might influence their academic or other work-related opportunities. Keywords: IDEATE, innovation, creativity, entrepreneurship, teaching, methodology Published in RUNG: 07.07.2016; Views: 5005; Downloads: 0 |
4. Učinki prožnih metod in pristopov v interdisciplinarnih delavnicah mednarodnega študijskega programa Medijske umetnosti in praksePeter Purg, 2016, published scientific conference contribution abstract Abstract: Četudi sistem zagotavljanja kakovosti glede na trenutno veljavna merila in standarde še dopušča rigidnejše oziroma (vase) zaprte izobraževalne koncepte, nas bo v prispevku posebej zanimalo, kako se kakovostno pedagoško delo lahko razvija v okviru (in paradoksu) mednarodne mobilnosti ter projektno-razvojne naravnanosti študijskega programa, oziroma šole. Osredotočili se bomo na konkretno empirijo in izsledke, ki izhajajo iz raziskav in razvoja naprednih izobraževalnih pristopov v dveh evropskih projektih, IDEATE.me in ADRIART.net. Oba sta v študijskem programu Medijske umetnosti in prakse (MAP) vzpostavila neko specifično kakovost, ki pa nima (in ne more imeti) zgolj pozitivnih učinkov na vse deležnike. Primerjalna diskusija izbranih mešanih izvedb interdisciplinarnih delavnic v mednarodnem podiplomskem programu MAP, navezanim na različne razvojne projekte in mobilnostne mehanizme, pokaže pet ključnih pozitivnih dejavnikov: odprtost za skupinsko delo in sodelovalnost; interdisciplinarna komunikacija in moderiranje; večkulturna komunikacija in moderiranje; celovit in odprt učni načrt ter prožna izvedba predmeta; ustrezna povratna informacija (ocena) vsem deležnikom. Keywords: kakovost, prožen, metoda, mobilnost, akademski, IDEATE, ADRIART Published in RUNG: 08.04.2016; Views: 4902; Downloads: 157 Link to file |