Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Tjaša Živec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje...
Keywords: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Published: 11.09.2018; Views: 2135; Downloads: 147
.pdf Fulltext (1,02 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top