Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen pospeševanja prodaje za uspešno trženje vina na primeru blagovne znamke Klen'Art
Aleksander Klenar, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art, ...
Keywords: diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art
Published: 22.01.2015; Views: 5295; Downloads: 553
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija...
Keywords: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Published: 23.05.2017; Views: 4458; Downloads: 280
.pdf Fulltext (765,23 KB)

3.
REBULA - KRALJICA BRIŠKIH GRIČEV
Vanesa Klinec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Vitis vinifera L. cv 'Rebula' je najpomembnejša sorta za pridelavo vina v vinorodnem okolišu Goriška brda (tudi Brda). Je del bogate zgodovinske in kulturne dediščine ter velja za sinonim Brd. Ker postaja 'Rebula' zanimiva tudi izven meja Goriških brd, so se briški pridelovalci vina, skupaj s Konzorcijem Brda, odločili za zaščito vina sorte 'Rebula' z oznako PTP. Poleg tega se zadnje čase vedno bolj uveljavlja generična predstavitev sorte 'Rebula' pod skupnimi blagovnimi znamkami, ki so pomembne za povečanje prepoznavnosti tako sorte kot tudi teritorija pridelovanja. V diplomski nalogi smo opisali sorto 'Rebula'; značilnosti vinske trte in vina, njeno zgodovinsko pot ter predstavili pridelavo vina danes. Osredotočili smo se tudi na pomembnost te sorte za Goriška brda, v smislu promocije sorte in teritorija. Drugi del diplomske naloge zajema marketinško raziskavo in pregled situacije na vinskem trgu, pri čemer smo izvedli spletno anketiranje med potrošniki vina. Na podlagi teoretičnih osnov in rezultatov marketinške raziskave smo zasnovali marketinški načrt. Podani so tudi ukrepi in priporočila, ki so pomembni pri uspešni predstavitvi sorte 'Rebula' širši publiki.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija...
Keywords: sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija
Published: 27.09.2018; Views: 3978; Downloads: 208
.pdf Fulltext (1,86 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top