Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Energetski pregled restavracije
Nenad Antić, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, gostinstvo, energetski pregledi, analiza naložbe, varčna raba energije,...
Keywords: diplomske naloge, gostinstvo, energetski pregledi, analiza naložbe, varčna raba energije, ravnanje z odpadki
Published: 15.10.2013; Views: 4840; Downloads: 435
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Pregled pravne ureditve napitnin v gostinstvu s poudarkom na različnih delitvah napitnine
Andrej Raspor, 2010, other component parts

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...natakarji, napitnine, gostinstvo, obdavčitve, ...
Keywords: natakarji, napitnine, gostinstvo, obdavčitve
Published: 15.10.2013; Views: 5558; Downloads: 34
URL Fulltext (0,00 KB)

3.
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar)
Domen Jogan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je oblikovan marketinški načrt za Vinoteko Jogan. Pri marketinškem načrtovanju smo izhajali iz osnovnih vrednot izbranosti in kakovosti, ki predstavljata osnovo za vse marketinške vsebine in osnovno konkurenčno prednost, s katero se gostinski lokal pozicionira na trgu ter ustvarja svoj želeni tržni delež. Iz vrednot izbranosti in kakovosti sta izpeljana vizija in poslanstvo podjetja ter oblikovani strateški in taktično-operativni cilji za dva segmenta porabnikov, in sicer za stalne domače obiskovalce in naključne turistične obiskovalce. Med domačimi porabniki računamo na porabnike, ki cenijo kakovostno gostinsko storitev in izbranost proizvoda, v segmentu turističnih porabnikov pa predvsem na tiste, ki so za obisk motivirani zaradi posebnosti okoliščin, da so na potovanju. Izbranost in kakovost proizvoda sta eksplicirana v tržnem komuniciranju, ki zajema promocijske procese v obliki oglaševanja in procesa ter okoliščine porabe proizvoda. Bistvenega pomena v marketinškem spletu so zlasti fizični dokazi, ki morajo podpirati osnovno konkurenčno prednost s posredovanjem ustreznih impulzov porabniku na ravni vseh njegovih čutov.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt...
Keywords: diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt
Published: 14.06.2022; Views: 413; Downloads: 32
.pdf Fulltext (839,58 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top