1. |
2. |
3. IZBOR NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ZA ANALIZO KOMENTARJEV GOSTOV ZA IZBRANI SLOVENSKI HOTELIrenej Karnel, 2018, undergraduate thesis Abstract: Hoteli morajo za svoj dolgoročni obstoj in rast stremeti k nenehnim izboljšavam in poslovni odličnosti. S tem mislimo na razvoj novih, boljših in dodatnih storitev, ker z današnjimi storitvami ne bodo zadovoljili potrebe gostov jutri. Ključ do razumevanja potreb gostov je, da jih razumemo ter iz njihovih realnih občutkov, potreb, strahov in pričakovanj dobimo podlago za izboljšave.
Diplomsko delo opisuje in raziskuje načine za analiziranje komentarjev in ocen gostov na spletnih mestih ter opisuje pomen komentarjev za hotel. S pomočjo literature smo prepoznali več različnih načinov, ki jih hotel lahko uporablja.
Cilj diplomskega dela je s pomočjo vodstva hotela izbrati najprimernejši način za spremljanje komentarjev gostov in na podlagi delovanja prikazati možnosti za konkretne izboljšave ponudbe v izbranem hotelu. Izbrani ponudnik nam je omogočil testno uporabo programa, s pomočjo katerega smo pridobili analize, ki so bile osnova za ugotavljanje morebitnih izboljšav v hotelu. Podjetje lahko polno izkoristi sistem le, če ugotovitve, ki jih pridobi iz sistema, prenese v podjetje do tiste ravni, kjer je moč odločanja za spremembe. Keywords: Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave Published in RUNG: 23.10.2018; Views: 4764; Downloads: 153 Full text (461,60 KB) |
4. Optimizacija optičnega nadzora naprave za površinsko montažo elektronskih komponentAndrea Torroni, 2015, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je odpravljanje napak na liniji za površinsko montažo elektronskih komponent (SMD). Delo na tej liniji je pokazalo, da so na izdelkih prisotne napake. Te zaradi problematičnega reševanja nepravilnosti zaustavljajo celotni proizvodni proces, za odpravljanje pa se porabi veliko časa. Proces ni več popolnoma avtomatski, kot se za to linijo zahteva. Težave nastajajo predvsem zaradi velikega števila težko predvidljivih vzrokov, ki povzročajo napake. Te lahko nastajajo na vseh napravah linije, glede na nastanek pa jih lahko zberemo v skupine.
S pomočjo nekaterih izdelkov bomo analizirali vse najpogostejše napake. Raziskali bomo realne vzroke za nepravilnosti na vseh napravah na liniji in opisali rešitve za nastale težave. Te bomo z lastnimi izkušnjami tudi utemeljili. S tem delom si bodo lahko operaterji in drugi, ki jih zanima delo na tej liniji, pomagali pri reševanju napak. Opisi reševanja napak naj bi operaterje vodili k hitremu in trajnemu odpravljanju napak.
Ocenili bomo, kolikšne so časovne izgube zaradi nepravilnosti oziroma kolikšen delež časovne optimizacije lahko dosežemo z odpravljanjem določenega števila napak. Cilj je doseči vsaj 5-% časovno izboljšavo na celotni proizvodnji elektronskih vezij. To bo za podjetje pomenilo znaten prihranek. Delo bo prineslo tudi nova zavedanja o pomembnosti odpravljanja napak na liniji. Keywords: elektronika, površinska montaža elementov, avtomatska optična inšpekcija, napake, izboljšave Published in RUNG: 05.10.2015; Views: 7587; Downloads: 295 Full text (1,75 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |