1.
Analiza skladnosti koncepta poslovnega dogodka s ciljem utrjevanja strategije lastne blagovne znamke v visokotehnološkem podjetjuJani Pavletič, 2017, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili pretežno na organizacijo poslovnega dogodka in njegovo skladnostjo s poslovnimi in strateškimi cilji podjetja. Govorili bomo pretežno o eni izmed poslovnih enot podjetja Instrumentation Technologies, in sicer poslovni enoti Libera. Podjetje Instrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za pridobivanje povratnih informacij s strani končnih odjemalcev. Izvedli smo analizo obstoječega stanja v podjetju, analizirali ciljni segment, konkurenco in pretekle poslovno-marketinške dogodke Libera Workshop. Na koncu smo podali tudi rezultate anket o zadovoljstvu udeležencev letošnjega dogodka Libera Workshop in predloge za nadaljnjo delo. Namen diplomskega dela je ugotoviti skladnost koncepta in organizacije poslovno-marketinškega dogodka Libera Workshop z vizijo in poslovnimi cilji podjetja Instrumentation Technologies na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedbe empirične raziskave.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje....
Keywords: Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje.
Published: 25.09.2017; Views: 3749; Downloads: 284
Fulltext (1,06 MB)