Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vrednotenje znanja iz slovenskega jezika in književnosti
Zoran Božič, 1985, professional article

Abstract: Članek problematizira pogled na uspešnost dijakov pri pouku slovenskega jezika in književnosti.
Keywords: slovenščina, ocenjevanje, vrednotenje znanja, preizkusi znanja, srednje šole, osnovne šole, usmerjeno izobraževanje
Published in RUNG: 05.01.2018; Views: 3356; Downloads: 0
This document has many files! More...

2.
Problemski pouk književnosti
Zoran Božič, 1993, professional article

Abstract: Praktični primeri sodobnejšega in manj reproduktivnega pristopa k obravnavi književnosti in vrednotenju znanja (vključno z maturo).
Keywords: slovenščina, pouk, književnost, leposlovje, metodika pouka, osnovne šole, srednje šole, reproduktivnost, problemski pouk, matura
Published in RUNG: 18.12.2017; Views: 4476; Downloads: 0
This document has many files! More...

3.
Intelektualci in institucije v slovenski zgodovini 17. stoletja : Intelektualna in kulturna zgodovina védnosti med protestantizmom in protireformacijo
Andrej Koritnik, 2016, doctoral dissertation

Abstract: Disertacija želi razkriti in sintetično povezati v kompleksno historiografsko sliko zgodbo 17. stoletja, ki jo razume kot integralni del novega veka, zato je vpogled v 16. stoletje, ko so delovali protestanti (kot posebna forma intelektualcev), in v 18. stoletje, ko so se stare institucije umikale novim in je razsvetljenska filozofija preplavila intelektualne kroge kakor tudi ljudsko kulturo, nujen, da lahko razgrnemo socialno, kulturno in intelektualno zgodovino na Slovenskem v 17. stoletju. Tembolj zato, ker za tedanji čas še ne moremo govoriti o konceptu »nacionalnega«, ki se je povezal z ljudskimi jeziki – pri nas seveda s slovenščino, temveč o počasnem, toda »revolucionarnem« spreminjanju starih družbenih in kulturnih vzorcev, v katerih sta védnost in intelekt legitimno izhodišče za historiografsko, a vseeno interdisciplinarno analizo in sintezo obravnavanega časa. V luči spora med Descartesom in Vicom ter njunima nasprotnima umevanjema zgodovine bo treba premisliti tudi, kako so ideje iz zgodovinopisja vplivale na splošno zgodovino idej, ki se je »dogajala« tudi med Alpami in Jadranom, ter kakšno težo in vpliv imajo »predrazsvetljenski« časi, o katerih pravzaprav ne vemo veliko, na našo sodobnost. Prikazali bomo njeno raznotero, zapleteno podobo kot preplet vseh mogočih silnic – v šolstvu, državni upravi, v fevdalnih razmerjih, v verskih sporih, jezikovni ideologiji, v gospodarstvu in drugod –, skozi katere sledimo liku intelektualca, bodisi kot člana neke institucije védnosti ali pa »osamelca«.
Keywords: Intelektualec, institucija, védnost, zgodovina védnosti, 17. stoletje, intelektualna zgodovina, kulturna zgodovina, literarna zgodovina, protestantizem, protireformacija, katoliška obnova, znanstvena revolucija, univerze, osnovne šole, akademije
Published in RUNG: 14.09.2016; Views: 5329; Downloads: 313
.pdf Full text (1,74 MB)

4.
Raziskava o vplivu prenove šole na učitelje in učence
Matej Česnik, 2006, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja spremembo šolskega delovnega okolja v Osnovni šoli Ivana Roba v Šempetru pri Gorici in njen vpliv na učitelje in učence. Najprej so predstavljeni zbrani podatki o nujnosti prenove in razširitve šole in njeni realizaciji, pa tudi pomen, ki ga šolskemu delovnemu okolju pripisujejo nekateri strokovnjaki in nekatera priporočila le-teh o oblikovanju šolskega delovnega okolja. Nato je opisano prenovljeno šolsko delovno okolje v prostorsko povečani in barvno prenovljeni šoli; za nazornejšo predstavitev je uporabljeno tudi slikovno gradivo. Za potrebe te naloge je bila med učitelji in učenci izvedena anonimna anketa, ki je pokazala, kako oboji ocenjujejo prenovljeno delovno okolje in njegov vpliv nanje. Rezultati ankete so predstavljeni z grafi in dodatno obdelani z metodo [hi] [sup] 2 testa. Šolsko delovno okolje je nedvomno velikega pomena tako za učence kot tudi za učitelje, zato je gotovo zelo važno, kako ga oboji dojemajo in kako se v njem počutijo.
Keywords: diplomske naloge, osnovne šole, delovno okolje, prenova stavb, psihološki vplivi
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 4882; Downloads: 370
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.02 sec.
Back to top