Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Menedžment projekta nadgradnje proizvodne linije Teknoline 3
Anže Novinec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Menedžment projektov je planiranje, organiziranje, vodenje in kontroliranje projektov. Predvsem so specifična proučevanja dejavnikov oziroma faz projekta in njihovo natančno opredeljevanje, z namenom zagotovitve doseganja zadanih smotrov ter ciljev projekta. V diplomskem delu je obravnavana teorija menedžmenta projektov s poudarkom na vodenju konkretnega projekta v izbrani gospodarski družbi. Opisan je praktični primer uporabe teorije v praksi, menedžmenta projekta nadgradnje proizvodne linije Teknoline 3. V teoriji je projekt okvirno razdeljen na faze, ki pripomorejo k lažjemu pregledu in vodenju tega. Projekt je enkraten, časovno omejen proces z začetkom in koncem. Tako so tudi faze projekta opisane od začetka do konca po naslednjih vsebinah: začetna faza, faza planiranja, faza organiziranja, faza izvedbe ter zaključna faza. Podlaga za empirični del diplomskega dela je bilo praktično usposabljanje, pri katerem so bila teoretična znanja prenesena v prakso in tako so definicije dobile otipljivo vrednost. Skozi praktični primer je teorijo lažje razbrati in s tem doseči zastavljene cilje diplomske naloge, kot so obravnavanje menedžment projekta in analiziranje dejavnikov, ki so vplivali na potek projekta ter doseganje njegovih ciljev. Diplomska naloga je podkrepljena z ustrezno literaturo in s praktičnim primerom, ki opisuje uporabo teorije. Za podjetje pa je bil pomemben uspešno zaključen projekt, ki omogoča večje količine izdelanih sladolednih lučk, oblitih s čokolado, kar za organizacijo predstavlja večjo donosnost in s tem možnost nadaljnjega investiranja v trajnostni razvoj.
Keywords: menedžment projektov, montažna linija, organiziranje, planiranje, podjetje, projekt, vodenje
Published in RUNG: 23.10.2023; Views: 945; Downloads: 43
.pdf Full text (1,01 MB)

2.
STRATEŠKI NAČRT DRUŽINSKEGA PODJETJA JOLI : magistrsko delo
Armand Zavec, 2023, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je na podlagi proučitve teoretičnih izhodišč o strateškem managementu izdelati strateški načrt za družinsko podjetje Joli, v katerem se ukvarjajo z izdelavo in trženjem naravne kozmetike. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in empiričnega. Najprej smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Opravili smo sistematični pregled dosedanjih empiričnih raziskav, da bi ugotovili, katera orodja, metode in tehnike strateškega načrtovanja so bili najpogosteje uporabljeni pri 15 magistrskih delih v Republiki Sloveniji. V empiričnem delu magistrskega dela smo uporabili študijo primera, s pomočjo katere smo izdelali strateški načrt za družinsko podjetje Joli, ki izhaja iz dejavnikov procesnega modela politike organizacije, ter analizirali slabosti, prednosti, izzive in nevarnosti na področju človeških, tehnično-tehnoloških in organizacijskih virov v izbranem družinskem podjetju. Strateški načrt bo v pomoč izbranemu podjetju pri iskanju priložnosti za nov izdelek, njegov trajnostni razvoj in uspešno konkurenčnost na tržišču.
Keywords: analiza ekosistema, analiza SPIN, družinsko podjetje, strateški management, strateški načrt.
Published in RUNG: 22.09.2023; Views: 805; Downloads: 17
.pdf Full text (825,52 KB)

3.
Vhodna kontrola materialov v podjetju LedLuks po metodi AQL
Nino Stanič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Kontrola kakovosti postaja vedno pomembnejši dejavnik. Ker se standardi ves čas zaostrujejo, je potrebno nenehno prilagajati in izboljševati procese kontrole kakovosti. Dobro izpeljana vhodna kontrola prinaša številne prednosti za podjetje; skrajša lahko čakalne dobe za začetek izvedbe naročila, zmanjša izmet, dodatne dodelave ali zavrnitve v procesu in tudi znižuje ceno celotnega izdelka. Zato je izbira ustrezne metode za izvajanje vhodne kontrole zelo pomembna, saj za podjetje predstavlja najučinkovitejši način pregled dobavljenega materiala. V diplomskem delu s pomočjo testiranja ugotavljamo učinkovitost izboljšave vhodne kontrole po metodi sprejemljive kakovosti, angl. Acceptable Quality Level (AQL). V delu so predstavljeni vidiki metode AQL, način uporabe AQL, stanje vhodne kontrole v podjetju Ledluks, d. o. o., pred in po uvedbi nove metode ter ocena končnega stanja. Namen dela je preveriti in empirično pokazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode ter izpostaviti njene prednosti. Po definiciji metode in opisu obstoječega stanja so predstavljeni rezultati testiranja metode, kjer so jasno razvidne prednosti nove metode vhodne kontrole.
Keywords: Kakovost, kontrola, podjetje, AQL, stopnja, čas, standard
Published in RUNG: 30.09.2022; Views: 2004; Downloads: 114
.pdf Full text (1,10 MB)

4.
Kapitalska struktura in ekonomska uspešnost podjetja
Luka Jerončič, 2021, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je bila analiza kapitalske strukture v slovenskih podjetjih za posamezno dejavnost in njene povezanosti z ekonomsko uspešnostjo. V raziskavi smo obravnavali približno 1 % vseh slovenskih podjetij v obdobju med letoma 2015 in 2019 ter iskali povezanost med kazalniki uspešnosti, kot so kazalnik donosnosti lastniškega kapitala, kazalnik donosnosti sredstev ter kazalniki zadolženosti. Poleg tega smo z analizo varianc primerjali zadolženost podjetij med letoma in zadolženost podjetij med Standardnimi klasifikacijami dejavnosti 2008. Ugotovili smo, da ni statistično značilne povezanosti med kazalniki uspešnosti in kazalniki zadolženosti sredstev. Pri zadolženosti podjetij smo ugotovili, da se med letoma statistično značilno razlikujejo vsi obravnavani kazalniki zadolženosti sredstev. Ugotovili smo tudi, da se zadolženost podjetij med dejavnostmi statistično značilno razlikuje. S širšo analizo stopnje zadolževanja ter njenega vpliva na kazalnike uspešnosti po dejavnostih se odpirajo številne možnosti za nadaljnje raziskave in potencialno okvirna določitev pričakovane ravni zadolževanja po panogah, kar predstavlja koristen pripomoček za kreditodajalce in kreditojemalce.
Keywords: ekonomija, donosnost, finance, kapitalska struktura, management, podjetje, zadolženost
Published in RUNG: 03.05.2021; Views: 2492; Downloads: 127
.pdf Full text (789,46 KB)

5.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V IZBRANEM PODJETJU
Manja Bodiroža, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje ali organizacija si želi, da se njihovi zaposleni v delovnem okolju počutijo sproščeno, razumljivo in spoštujoče, saj s takim vzdušjem v največji meri pripomorejo k boljšemu delovanju samega podjetja oziroma organizacije. Zaradi dobrega počutja v delovnem okolju, zaposleni začnejo ustvarjati pozitivne informacije o organizaciji, sodelavcih, vodstvu in tako pripomorejo k prepoznavnejši podobi samega podjetja. V diplomskem delu je torej podrobno opisan sam pojem »organizacijska klima« in predstavljen skozi natančnejše definiranje vseh dimenzij, ki se uporablja pri raziskovanju »vzdušja« v podjetju. Z anonimnim anketnim vprašalnikom je opravljena raziskava klime v podjetju VRC, s katero se je prepoznalo dejavnike, ki negativno vplivajo na organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi končnih rezultatov predlagamo izboljšave slabo ocenjenih dimenzij, ki bodo kasneje podjetju pomagale do izboljšanja organizacijske klime.
Keywords: Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, podjetje, organizacija, vzdušje.
Published in RUNG: 03.07.2020; Views: 3744; Downloads: 139
.pdf Full text (1,44 MB)

6.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, master's thesis

Abstract: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Keywords: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Published in RUNG: 20.11.2017; Views: 5093; Downloads: 259
.pdf Full text (1,22 MB)

7.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published in RUNG: 06.09.2017; Views: 5382; Downloads: 275
.pdf Full text (888,85 KB)

8.
Tržna vzdržnost start-up podjetja : Diplomsko delo
Borut Mermolja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisana in uporabljena vitka metodologija, ki sta jo razvila in svetu predstavila Steve Blank in Eric Ries. Bistvo te metode je, da ne zapravljamo časa in ostalih resursov za nekaj, za kar sploh ne vemo, če sploh obstaja trg oz. zanimanje, temveč se najprej prepričamo o obstoju problema, ki ga je vredno rešiti, in šele nato začnemo z reševanjem. Glavno orodje je vitki okvir, kjer so na eni strani pregledno prikazani vsi bistveni elementi, ki vplivajo na delovanje podjetja. Na podlagi preizkusov težimo k temu, da dosežemo ujemanje produkta in trga in svoj produkt nenehno testiramo s pomočjo iteracij, prilagoditev, vgradnje potrebnih sprememb, posodabljanjem itd. Na podlagi odziva potencialnih kupcev prepoznamo, kdaj se je potrebno zasukati oz. spremeniti smer, če hočemo, da bo naše podjetje uspešno. Na primeru podjetja v ustanavljanju BeOnline.si d. o. o. smo izračunali točko preloma, oz. ugotovili potrebno količino posameznih produktov, ki jih mora podjetje prodati v prvem letu delovanja, če želimo, da bo tudi finančno uspešno. Pri začetnem financiranju so upoštevali načela samozagona, tako da niso iskali zunanjih vlagateljev v novo podjetje.
Keywords: Podjetništvo, start-up podjetje, vitka metodologija, vitki okvir, iteracija, zasuk, točka preloma, samozagon
Published in RUNG: 27.09.2016; Views: 6510; Downloads: 303
.pdf Full text (728,87 KB)

9.
ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJU : /
Armand Zavec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje. Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva.
Keywords: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih
Published in RUNG: 27.09.2016; Views: 6142; Downloads: 282
.pdf Full text (1,12 MB)

10.
Search done in 0.06 sec.
Back to top