1. Strateško vodenje podjetjaDrago Papler, 2024, other educational material Keywords: management, organizacija, organigrami, strategija, vodenje, podjetja, strukture, poslovni procesi, odločanje, modeli, produktivnost, merila, standardi uspešnosti, mrežni plan, trg, konkurenčnost, finančno poslovanje Published in RUNG: 16.12.2024; Views: 293; Downloads: 0 This document has many files! More... |
2. Pošta Slovenije kot prodajni kanal za trgovsko blago : diplomsko deloJanez Maček, 2024, undergraduate thesis Abstract: V časih, ko je konkurenca na trgu vse večja in pogoji poslovanja vse bolj zahtevni, je treba spremljati in prilagajati poslovanje z namenom doseganja čim boljših poslovnih rezultatov. Podjetja iščejo najboljše poslovne partnerje, ki jim na tej poti lahko najbolj pomagajo. Če razumemo lastno poslovanje in navade kupcev, lahko s tem znanjem lažje zadovoljujemo potrebe in želje tako poslovnih uporabnikov kot klasičnih kupcev. Pri izbiri poslovnih parterjev moramo biti zato pazljivi, da izbiramo parterje, ki imajo produkt ali storitev, ki jo lahko trgovec trži in prodaja, ker si jo kupci na trgu želijo in so jo pripravljeni po postavljeni ceni tudi plačati. Podjetje si prizadeva zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo, ukvarja se s pridobivanjem novih strank in stremi k temu, da čim bolj zadovolji potrebe obstoječih strank, pa tudi poslovnih partnerjev.
V diplomskem delu smo z namenom natančnega prikaza prodaje storitev in blaga naredili analizo na področju prodaje, s poudarkom na stanju prodaje glede na pretekla leta. Na osnovi prodajnih rezultatov preteklih let smo opredelili vzroke za trenutno stanje in ukrepe za izboljšavo. Podali smo tudi ugotovitve, če je podjetje primeren partner za sodelovanje pri prodaji blaga in storitev z drugimi podjetji oz. poslovnimi partnerji, ter to tudi obrazložili. Keywords: diplomske naloge, prodaja, poslovanje, dobavitelji, prodajni kanali, asortiment Published in RUNG: 28.02.2024; Views: 2308; Downloads: 25
Full text (1,84 MB) |
3. |
4. Vpliv procesa digitalizacije na poslovanje podjetja v času krize : diplomsko deloErvin Huskanović, 2021, undergraduate thesis Abstract: Digitalizacija poslovanja pomeni prenos podatkov in procesov v digitalno obliko, s katerim tehnologija znižuje stroške poslovanja podjetja.
V diplomskem delu smo opisali, kaj je digitalizacija poslovanja, korake digitalizacije, prednosti in kako vpliva na poslovanje v času krize. Opisali smo tudi e-račune in izvedli anketo, ki se nanaša na ravnanje z računi. Anketa je bila izvedena prek podjetja Saop, d. o. o. Poleg tega smo opravili oceno uporabniške prijaznosti poslovanja s papirnimi računi oziroma z e-računi, ki je bila opravljena s pomočjo vprašalnika SUS.
S pomočjo spletnih anket smo pridobili podatke o razširjenosti uporabe e-računov in uporabniške prijaznosti papirnih računov in e-računov. Metodo deskripcije smo uporabili za opisovanje prenove poslovanja.
Z raziskavo smo dobili širšo sliko poslovanja podjetja in vpliva procesa digitalizacije v kriznih časih. Na primeru uporabe e-računov smo ugotovili, da ima država s svojimi aktivnostmi pomembno vlogo pri spodbujanju digitalizacije in da je z vidika uporabniške prijaznosti poslovanje z e-računi primerljivo poslovanju s papirnatimi računi. Keywords: diplomske naloge, digitalizacija, brezpapirno poslovanje, e-račun, kriza Published in RUNG: 05.10.2021; Views: 3689; Downloads: 173
Link to full text This document has many files! More... |
5. Treba je iskati rešitve skupnega sobivanja : mag. Drago Štefe, energetik in častni občan KranjaDrago Papler, 2016, popular article Keywords: energetika, elektrodistribucija, infrastruktura, tehnologija, gospodarstvo, poslovanje, organizacija, dosežki, osebnosti Published in RUNG: 15.05.2020; Views: 4262; Downloads: 0 |
6. |
7. ŠTUDIJA VKLJUČITVE ZUNANJIH DOBAVITELJEV V ENOTNI POSLOVNI INFORMACIJSKI SISTEM PODJETJA PIPISTREL : MAGISTRSKO DELODušan Likar, 2016, master's thesis Abstract: Način komuniciranja med naročnikom in dobaviteljem vpliva na uspešnost in učinkovitost poslovanja podjetja. Osnovni namen magistrske naloge je prikazati pomen komuniciranja med naročnikom in dobaviteljem. Odraz dobre komunikacije je tudi razumevanje naročil in izpolnjevanje pričakovanj naročnika. Cilj predlaganega dela je predstaviti poslovno funkcijo nabave, opredeliti ključne nabavne procese, pripraviti načrt za izvedbo izboljšav in ga implementirati v informacijski sistem podjetja. Obravnavali smo možnosti vključevanja dobaviteljev v enotni sistem ERP (Enterprise resource planning) in predlagali rešitve za izboljšanje komunikacije, preko katerih bo podjetje učinkoviteje sledilo naročilom. S preučitvijo toka informacij med podjetji in na osnovi obstoječega načina komunikacije smo predlagali elektronsko obliko sodelovanja, ki zunanje dobavitelje vključuje v enotni sistem ERP podjetja Pipistrel. Na konkretnem primeru dobavitelja smo opisali simulacijo predlaganega sodelovanja z aplikacijo Ominet, da pri naročilih in dobavi ne bi prihajalo do napak. Predlagano sodelovanje naj bi bistveno prispevalo k izboljšanju kakovosti dobavljenega blaga, kontrole kakovosti procesov in posledično končnih izdelkov podjetja. Vključitev v enotni sistem ERP dobaviteljev dodatno bistveno ne obremenjuje, naročnik in dobavitelj pa s tem pridobita na kakovosti. Opisali bomo testno vključitev uporabnika in doseganje pričakovanih rezultatov. Upravljanje z aplikacijo Ominet je enostavno, uporabnik ima boljši pregled nad dokumentacijo, naročila so bolj ažurna in profesionalno izvedena. Magistrsko delo vsebuje navodila za uporabo aplikacije, prikazan je tudi postopek, ki dobavitelju omogoča izvajanje operacij v naročnikovem sistemu ERP preko oddaljene povezave. Keywords: Nabavna služba, dobavitelji, elektronsko poslovanje, kontrola kakovosti Published in RUNG: 12.05.2016; Views: 7685; Downloads: 363
Full text (2,46 MB) |
8. |
9. Prenova nabavno-skladiščnega poslovanja v proizvodnji igralnih aparatovMarko Počkar, 2015, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo predstavili nekatere rešitve, ki smo jih vpeljali v proces skladiščno-nabavnega poslovanja v podjetju Počkaj d.o.o., ki trži svoje produkte, kot so elektronska ruleta, Black Jack in Poker v različnih različicah, pod blagovno znamko Alfastreet. V prvem delu smo predstavili zgodovino podjetja, poslovne enote, organizacijsko strukturo ter oddelke, ki podjetje sestavljajo. Sledi predstavitev informacijskega sistema GoSoft 2000. Ta je namenjen podpori pri operacijah, ki jih opravljajo posamezni oddelki na nivoju celotnega podjetja ter kooperantov. Opisali smo njegove module ter uporabnost na vseh nivojih poslovanja podjetja. V drugem delu diplomskega dela smo razvili rešitve in jih uvedli pri prenovi nabavnega, logističnega in skladiščnega poslovanja podjetja. Opisana je uvedba tehnološkega zapisnika, ki je poenostavila postopek naročila izdelka in olajšala komunikacijo med prodajnim in nabavnim oddelkom. Druga izboljšava je uvedba kreiranja delovnih nalogov s pomočjo kosovnic, torej izdelava določenih sklopov artiklov, ki se pri večini izdelkov enakega tipa ponavljajo; izboljšava omogoča nabavni službi hitro planiranje potreb proizvodnje za doseganje realizacije. Kot zadnjo smo predstavili uvedbo črtne kode in mikrolokacij materiala, ki se skladišči na regalih v skladišču podjetja. Ta uvedena novost je na nivoju skladiščnega poslovanja občutno pripomogla k poenostavitvi skladiščenja materiala in polizdelkov ter skrajšala pot in čas, ki so ga potrebovali skladiščniki za pripravo materiala za proizvodni proces. Keywords: Nabavno-skladiščno poslovanje, igralni aparati, informacijski sistem, tehnološki zapisnik, delovni nalog, kosovnica, črtna koda Published in RUNG: 25.05.2015; Views: 7690; Downloads: 313
Full text (3,23 MB) |
10. |