1. |
2. |
3. |
4. Organizacija majhnega podjetjaŽiga Terdič, 2006, undergraduate thesis Abstract: Majhna podjetja pridobivajo vse bolj pomembno vlogo v gospodarstvu. V primerjavi z velikimi podjetji se lažje prilagajajo razmeram na trgu. Ključi uspešnosti in konkurenčnosti majhnih podjetij na trgu so dobro oblikovana vizija, politika podjetja, struktura organiziranosti ter oblikovanja in izvajanja poslovnih funkcij. Primerjava majhnih podjetij s svojo konkurenco omogoča nenehno izboljševanje. Običajno se podjetja primerjajo z metodo benchmarking. Podobno kot v velikih podjetjih, se tudi v majhnih podjetjih prepletajo vloge podjetnika, managerja in navsezadnje tudi ključnega lastnika. Keywords: diplomske naloge, majhna podjetja, velika podjetja, organizacija, primerjave Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 12809; Downloads: 1114
Link to full text This document has many files! More... |
5. |