Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Še daleč do tretjega pasu : Zaradi zastarele železnice in vedno več tovornjakov se vožnja po avtocesti pogosto spreminja v nevarno avanturo
Danijel Cek, Zoran Božič, 2017, polemic, discussion, commentary

Abstract: Članek o nujnosti načrtovanja in izgradnje šestpasovne avtoceste na relaciji Ljubljana - Razdrto. Na tem odseku je več prometa kot na avtocestah v sosednjih državah, ki že imajo večinoma še tretji vozni pas.
Keywords: Slovenija, avtocesta, Ljubljana-Razdrto, promet, načrtovanje, Primorska, prometne nesreče
Published in RUNG: 12.07.2017; Views: 5437; Downloads: 0
This document has many files! More...

2.
Vpliv vremena na pogostost nesreč in stopnjo poškodb na cestah
Petra Gerbec, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Prometna nesreča je posledica prepleta različnih dejavnikov kot so: psihofizično stanje voznika, tehnične značilnosti vozila, kakovost cestišča in vpliv vremena. V diplomskem delu so predstavljeni trendi prometnih nesreč na območju Ljubljane, Maribora in Nove Gorice v obdobju 1995-2014. Po letu 2006 oziroma 2007 v vseh treh krajih beležimo zmanjševanje števila prometnih nesreč. Pri letnem hodu je opazno najnižje število prometnih nesreč julija in avgusta, največ pa se jih zgodi oktobra. Med tednom se največ prometnih nesreč zgodi v petek, medtem ko jih je najmanj v nedeljo. Glavni namen dela je bil proučiti povezavo med vremenom in številom prometnih nesreč ter njihovimi posledicami. Pri opisu podatkov in povezav med njimi smo si pomagali z aritmetično sredino, drsečimi sredinami in Pearsonovim korelacijskim koeficientom. Za oceno letnega, tedenskega in Luninega cikla smo si pomagali s periodogramom. Za ugotovitev dejanskega vpliva spremenljivosti vremena smo dnevnemu številu nesreč odšteli značilni letni in tedenski hod, meteorološkim spremenljivkam pa značilni letni hod. Ugotovili smo, da vreme ni glavni dejavnik tveganja za prometne nesreče saj se okrog 80 % nesreč zgodi v jasnem in oblačnem vremenu. Med vremenskimi vplivi so najpomembnejše padavine. Zaznali smo tudi vpliv trajanja sončnega obsevanja, hitrosti vetra, dnevnega zračnega tlaka in dnevne temperature zraka. Vpliv Lune na dnevno število prometnih nesreč smo v diplomskem delu zavrgli.
Keywords: Prometne nesreče, poškodbe, vremenske razmere, Luna
Published in RUNG: 06.10.2015; Views: 9634; Downloads: 363
.pdf Full text (2,03 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top