1. Recepcija slovenske literature med špansko govorečimiBarbara Pregelj, 2010, independent scientific component part or a chapter in a monograph Abstract: Prispevek je prvi sistematični poskus orisa recepcije slovenske literature v špansko govorečih deželah, predvsem v Španiji, Argentini in Mehiki. Slovenskih prevodov v španščino je še vedno relativno malo, pa vendarle dovolj za evidentiranje temeljnih značilnosti njihove recepcije. To bo skušalo ovrednotiti korpus prevedenih besedil, določiti temeljne posrednike, prevode slovenskih avtorjev umestiti v španski in latinskoameriški knjižni trg ter popisati in ovrednotiti najpomembnejše odzive medijev na prevedena besedila, uprizoritve, gostovanja in druge oblike promocije. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...slovenska književnost, promocija, recepcija, Španija, Latinska Amerika, ... Keywords: slovenska književnost, promocija, recepcija, Španija, Latinska Amerika Published: 15.10.2013; Views: 8051; Downloads: 16
Fulltext (0,00 KB) |
2. Education and outreach activities of the Pierre Auger ObservatoryGregory R. Snow, Andrej Filipčič, Thomas Paul, Samo Stanič, Darko Veberič, Danilo Zavrtanik, Marko Zavrtanik, 2013, published scientific conference contribution Found in: ključnih besedah Summary of found: ...Observatorij Pierre Auger, kozmični žarki, promocija znanosti, ... Keywords: Observatorij Pierre Auger, kozmični žarki, promocija znanosti Published: 15.10.2013; Views: 4080; Downloads: 22
Fulltext (0,00 KB) |
3. FLUKTUACIJA IN ODSOTNOST Z DELA V IZBRANIH ORGANIZACIJAHSimon Marolt, 2016, undergraduate thesis Abstract: Ni skrivnost, da prav vsak, ki ima kapital, lahko ustanovi podjetje ter kupi opremo in stroje, ne more pa kupiti delovne klime in znanja, saj slednje v podjetje prinesejo ljudje, ki se tam zaposlijo, zato mora vodstvo poskrbeti, da se njegovi zaposleni na svojih delovnih mestih dobro počutijo in s svoje strani na ta način podjetju doprinesejo največ, kar lahko.
Prav gotovo drži, da je delovna klima povezana tudi z absentizmom in fluktuacijo. Iz letnih poročil podjetja Mineralka, d. o. o., je izhajalo, da se med obema enotama kažejo velika odstopanja, kar vpliva tako na kvaliteto izdelkov kot na cenovno politiko, ima pa lahko negativen vpliv tudi na druge dejavnike poslovanja družbe kot celote. Zato smo se odločili preveriti delovno klimo v obeh enotah, tako v matični družbi Sloveniji kot tudi v avstrijski podružnici.
V diplomski nalogi najprej na kratko spoznamo teoretična izhodišča absentizma in fluktuacije, sledi predstavitev matične slovenske družbe in avstrijske podružnice. Da bi ugotovili vzroke za absentizem in fluktuacijo, se v nadaljevanju izvede konkretna raziskava obeh pojavov za obdobje dveh poslovnih let, potem pa vsem zaposlenim v obeh podjetjih razdeli anketne vprašalnike, da bi tudi na podlagi njihovih odgovorov ugotovili, kakšne so razlike med podjetjema oz. kateri dejavniki v največji meri vplivajo na oba omenjena pojava kot tudi na splošno zadovoljstvo zaposlenih. V zadnjem delu naloge so predstavljeni rezultati ankete, predlogi za izboljšanje delovne klime in ukrepi, za katere delodajalec pričakuje, da bodo zmanjšali pojavljanje absentizma in fluktuacije v obeh podjetjih. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...absentizem, fluktuacija, delovna klima, vprašalnik, analiza, promocija zdravja... Keywords: absentizem, fluktuacija, delovna klima, vprašalnik, analiza, promocija zdravja Published: 27.09.2016; Views: 4473; Downloads: 259
Fulltext (6,50 MB) |
4. Analiza psihosocialnih tveganj na delovnem mestu v izbrani organizacijiMaja Tišma, 2017, undergraduate thesis Abstract: Delodajalec je dolžan poskrbeti, da je vsak, ki je redno ali začasno zaposlen v njegovem podjetju, že pred začetkom nastopa na delovnem mestu poučen o varnosti na delovnem mestu in o varstvu pred požarom. Dejavniki, kot so nezadostno znanje, različne spretnosti in navade ter nezadostna usposobljenost delavcev za varno delo, so ključnega pomena za nastanek poškodb pri delu. S tem so seznanjeni tudi v podjetju Mahle Letrika, d. d.; enem izmed največjih proizvodnih podjetij v Sloveniji z več kot 50-letno tradicijo. Z novo skupino za promocijo zdravja poskušajo koncept »zdravega delovnega mesta« v upanju, da ta postane navada in ne dolžnost, čim bolj približati zaposlenim.
V nalogi se bomo osredotočili predvsem na področje stresa na delovnem mestu. Psihosocialna tveganja in stres, povezan z delom, so med najtežjimi izzivi na področju varnosti in zdravja pri delu, ki jih je mogoče s pravim pristopom preprečiti in uspešno obvladovati ne glede na velikost ali vrsto podjetja. S pomočjo rezultatov naše ankete bodo oblikovani preventivni in kurativni ukrepi za zmanjševanje psihosocialnih tveganj ter izboljšanje ocene tveganja na delovnem mestu. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...zdravje na delovnem mestu, varstvo pred požarom, promocija zdravja, stres na delovnem mestu, psihosocialna tveganja... Keywords: Mahle Letrika, d. d., varnost in zdravje na delovnem mestu, varstvo pred požarom, promocija zdravja, stres na delovnem mestu, psihosocialna tveganja Published: 10.07.2017; Views: 4067; Downloads: 258
Fulltext (1,41 MB) |
5. REBULA - KRALJICA BRIŠKIH GRIČEVVanesa Klinec, 2018, undergraduate thesis Abstract: Vitis vinifera L. cv 'Rebula' je najpomembnejša sorta za pridelavo vina v vinorodnem okolišu Goriška brda (tudi Brda). Je del bogate zgodovinske in kulturne dediščine ter velja za sinonim Brd. Ker postaja 'Rebula' zanimiva tudi izven meja Goriških brd, so se briški pridelovalci vina, skupaj s Konzorcijem Brda, odločili za zaščito vina sorte 'Rebula' z oznako PTP. Poleg tega se zadnje čase vedno bolj uveljavlja generična predstavitev sorte 'Rebula' pod skupnimi blagovnimi znamkami, ki so pomembne za povečanje prepoznavnosti tako sorte kot tudi teritorija pridelovanja.
V diplomski nalogi smo opisali sorto 'Rebula'; značilnosti vinske trte in vina, njeno zgodovinsko pot ter predstavili pridelavo vina danes. Osredotočili smo se tudi na pomembnost te sorte za Goriška brda, v smislu promocije sorte in teritorija.
Drugi del diplomske naloge zajema marketinško raziskavo in pregled situacije na vinskem trgu, pri čemer smo izvedli spletno anketiranje med potrošniki vina. Na podlagi teoretičnih osnov in rezultatov marketinške raziskave smo zasnovali marketinški načrt. Podani so tudi ukrepi in priporočila, ki so pomembni pri uspešni predstavitvi sorte 'Rebula' širši publiki. Found in: ključnih besedah Keywords: sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija Published: 27.09.2018; Views: 3783; Downloads: 197
Fulltext (1,86 MB) |
6. POROČILO O PROMOCIJSKIH DEJAVNOSTIH UNIVERZE V NOVI GORICI od oktobra 2016 do maja 2018Veronika Piccinini, 2018, final research report Found in: ključnih besedah Summary of found: ...slovensko visoko šolstvo, univerza, kakovost, študij, promocija visokega šolstva... Keywords: slovensko visoko šolstvo, univerza, kakovost, študij, promocija visokega šolstva Published: 04.12.2018; Views: 2811; Downloads: 0
Fulltext (2,12 MB) |
7. |
8. Energetski informacijski sistemDrago Papler, 2016, professional article Found in: ključnih besedah Keywords: energetika, informatika, upravljanje, energetski management, orodja, raziskave, razvoj, analize, izobraževanje, promocija Published: 15.05.2020; Views: 1686; Downloads: 0 This document has many files! More...
|
9. |
10. Zelena ekonomija in trajnostni razvoj obnovljivih virov energijeDrago Papler, 2013, other educational material Found in: ključnih besedah Keywords: elektroenergetika, obnovljivi viri, zelena energija, proizvodnja, poraba, sončne elektrarne, hidroelektrarne, bioplinarne, trajnostni razvoj, učinkovitost, ekologija, raziskave, promocija Published: 03.06.2020; Views: 1942; Downloads: 0 This document has many files! More...
|