Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju
Lucija Rutar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja. Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje. Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje.
Keywords: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi.
Published in RUNG: 28.10.2020; Views: 3262; Downloads: 138
.pdf Full text (1,06 MB)

2.
3.
4.
5.
Digitalna transformacija industrije
Drago Papler, 2016, preface, editorial, afterword

Keywords: digitalizacija, energetika, tehnologija, kakovost, odličnost, ekonomika, analitika, strategija
Published in RUNG: 15.05.2020; Views: 2982; Downloads: 0

6.
7.
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
Lara Brankovič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju.
Keywords: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje
Published in RUNG: 30.09.2019; Views: 5029; Downloads: 226
.pdf Full text (850,35 KB)

8.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Keywords: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Published in RUNG: 22.07.2019; Views: 3917; Downloads: 236
.pdf Full text (438,47 KB)

9.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, undergraduate thesis

Keywords: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Published in RUNG: 23.05.2017; Views: 5354; Downloads: 285
.pdf Full text (765,23 KB)

10.
IZDELAVA MODELA LOGISTIKE V MALEM PODJETJU
Nejc Humar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opisali malo podjetje, ki se ukvarja s prodajo nerjavnih materialov. Pri opazovanju dela v podjetju smo spoznali probleme, ki se pojavljajo v procesu logistike. Ugotovili smo, da se v tem procesu trenutno ne analizira vseh tistih podatkov, ki jih analizirajo večja podjetja za učinkovito zniževanje stroškov poslovanja. Da bi znižali stroške poslovanja, smo se odločili izdelati nov model logistike, ki bi omogočal boljšo analizo podatkov. Procesov, ki so prikazani v izdelanem modelu logistike, ni možno vpeljati v poslovanje, dokler ne nadgradimo obstoječega informacijskega ERP sistema. Zato smo v diplomski nalogi podali tudi priporočila za nadgradnjo ERP sistema. V praktičnem delu je prikazana primerjava med modelom logistike, ki ga trenutno uporablja podjetje, in modelom logistike, ki smo ga izdelali sami. Ugotovili smo, da bi se ob uporabi izdelanega modela logistike dobiček podjetja letno povečal za 44 %.
Keywords: nabavna strategija, modeliranje procesov, nabavna logistika, optimalna količina zalog, zaloge, stroški, marža, TEI
Published in RUNG: 26.09.2016; Views: 5607; Downloads: 328
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top