1. Branje kot ustvarjanje : motiviranje za branje pri Gianniju Rodariju in Motserrat SartoBarbara Pregelj, 2022, independent scientific component part or a chapter in a monograph Abstract: Branje velja za receptivno in pasivno dejanje, hkrati pa je vse več raziskovalcev, ki poudarjajo njegovo kompleksnost (Pečjak), individualnost (radikalni konstruktivizem) in ustvarjalne vidike (Armstrong). Besedna zveza ustvarjalnega branja se pojavlja tudi v slovenskem prostoru, najprej pri Mileni Blažić, pozneje tudi pri Igorju Saksidi. Pojem bralne pismenosti postane tudi eden ključnih pojmov didaktike književnega pouka kot izrazito dejaven in večplasten pojem, ki presega zgolj receptivno držo. Keywords: ustvarjalnost, branje, igra, vzgoja, motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije Published in RUNG: 13.09.2024; Views: 535; Downloads: 0 This document has many files! More... |
2. |
3. |
4. Podnebna strategija s skrbjo za okoljeDrago Papler, 2021, preface, editorial, afterword Keywords: podnebne spremembe, strategije, varovanje okolja, izpusti, energija, obnovljivi viri, odpadki, posegi v prostor, ekologija, zeleni porehod Published in RUNG: 24.04.2023; Views: 2204; Downloads: 0 This document has many files! More... |
5. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju : diplomsko deloJovan Sošić, 2021, undergraduate thesis Abstract: Cilj in namen digitalnega marketinga je povezati ponudbo in povpraševanje. Digitalni marketing se osredotoča na stranko,ter z uporabo različnih oglaševalskih orodij omogoča različne in poceni pristope do potencijalnih strank in tako omogoča prihranek virov in denarja. Stranka lahko brska po ponudbah in idejah iz udobja svojega doma, tržni strokovnjaki pa lahko delajo celo od doma, še posebej, če uporabljajo eno najbolj priljubljenih platform danes, družbene medije.
V diplomskem delu smo se osredotočili na uporabo storitve GoogleAds, oglaševalskega orodja za promoviranje poslovnih storitev podjetja Busness Solutons. Preučili smo, kako ustvariti oglaševalsko kampanjo in kaj so najbolj pomembni dejavniki pri pripravi oglaševalske kampanje z Google Ads. Podjetje je na ta način pridobilo večjo prisotnost na spletu in posledično nove stranke. Keywords: diplomske naloge, digitalni marketing, optimizacija spletnih strani, povečanje prodaje, družbena omrežja, GoogleAds, marketinške strategije, kanali digitalnega marketinga Published in RUNG: 24.09.2021; Views: 4109; Downloads: 242 Link to full text This document has many files! More... |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |