1. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska nalogaPeter Škrlj, 2006, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Published in RUNG: 19.02.2015; Views: 6034; Downloads: 450 Full text (1,28 MB) This document has many files! More... |
2. |
3. Marketing izdelkov iz furnirjaAleksander Boškin, 2006, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja. Keywords: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 6842; Downloads: 454 Link to full text This document has many files! More... |
4. |
5. |
6. |
7. |