Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednosti
Damjan Belingar, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ...
Keywords: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost
Published: 15.10.2013; Views: 5362; Downloads: 447
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
Jelena Andrlič, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča, ...
Keywords: diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča
Published: 15.10.2013; Views: 4370; Downloads: 394
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
Andrej Cvetrežnik, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize, ...
Keywords: diplomske naloge, sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize
Published: 15.10.2013; Views: 4783; Downloads: 429
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
Tržne raziskave televizijskega programa TV Primorka
Andrej Doljak, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka
Published: 15.10.2013; Views: 5039; Downloads: 382
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

5.
Marketing izdelkov iz furnirja
Aleksander Boškin, 2006, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir, ...
Keywords: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir
Published: 15.10.2013; Views: 5000; Downloads: 423
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

6.
Predinvesticijska študija dograditve športno rekreacijskega parka na Rogli
Nejc Rutar, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge, ...
Keywords: gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge
Published: 22.01.2015; Views: 4993; Downloads: 390
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

7.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov...
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 19.02.2015; Views: 4304; Downloads: 418
.pdf Fulltext (1,28 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top