1. Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednostiDamjan Belingar, 2011, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ... Keywords: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost Published: 15.10.2013; Views: 5362; Downloads: 447
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
2. Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategijJelena Andrlič, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča, ... Keywords: diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča Published: 15.10.2013; Views: 4370; Downloads: 394
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
3. Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trguAndrej Cvetrežnik, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize, ... Keywords: diplomske naloge, sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize Published: 15.10.2013; Views: 4783; Downloads: 429
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
4. |
5. Marketing izdelkov iz furnirjaAleksander Boškin, 2006, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir, ... Keywords: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir Published: 15.10.2013; Views: 5000; Downloads: 423
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
6. Predinvesticijska študija dograditve športno rekreacijskega parka na RogliNejc Rutar, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge, ... Keywords: gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge Published: 22.01.2015; Views: 4993; Downloads: 390
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
7. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamkePeter Škrlj, 2006, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov... Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Published: 19.02.2015; Views: 4304; Downloads: 418
Fulltext (1,28 MB) This document has many files! More...
|