1. Tržne raziskave televizijskega programa TV PrimorkaAndrej Doljak, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka, ... Keywords: diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka Published: 15.10.2013; Views: 5044; Downloads: 382
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
2. Tržno komuniciranje za produkt avtomobilskega zavarovanja v Zavarovalnici TiliaMitja Modrijan, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Keywords: diplomske naloge, zavarovalnice, avtomobilska zavarovanja, tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje Published: 15.10.2013; Views: 4479; Downloads: 398
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
3. Uporaba spletnih tehnologij na področju tržnega komuniciranja v športuMarko Lazar, 2012, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...magistrske naloge, tržno komuniciranje, šport, spletne tehnologije, spletne strani, družabna... Keywords: magistrske naloge, tržno komuniciranje, šport, spletne tehnologije, spletne strani, družabna omrežja, blogi Published: 15.10.2013; Views: 4833; Downloads: 358
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
4. Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranjeMiha Vogrinčič, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...diplomske naloge, distribucija, tržno komuniciranje, zadovoljstvo, ... Keywords: diplomske naloge, distribucija, tržno komuniciranje, zadovoljstvo Published: 15.10.2013; Views: 4221; Downloads: 355
Fulltext (0,00 KB) This document has many files! More...
|
5. Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v SlovenijiKarlo Kopjar, 2018, undergraduate thesis Abstract: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak... ...vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija... Keywords: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija Published: 16.01.2019; Views: 3604; Downloads: 134
Fulltext (2,00 MB) |