1. GO!BORDELESS in academia and beyond. A crossborder region between Slovenia and Italy, an academic destination par excellence and a European Capital of Culture 2025Peter Purg, Kristina Pranjić, 2023, invited lecture at foreign university Abstract: Predavanje v sklopu Erasmus+ akademske izmenjave na Josai University Saitama, Japonska. Keywords: Čezmejnost, Goriška regija, Univerza v Novi Gorici, sodelovanje med Slovenijo in Japonsko, GO!Borderless, EPK 2025 Gorizia-Nova Gorica. Published in RUNG: 04.07.2023; Views: 289; Downloads: 0 This document has many files! More... |
2. |
3. |
4. |
5. "O, Trst, ti moja večna bolečina ---" : dr. Ano Toroš zanima, kakšni smo mi v književnosti Drugega in kakšni so Drugi v naši književnosti2022, interview Keywords: Fakulteta za humanistiko Univerza Nova Gorica, literarna imagologija, slovensko-italijanski literarni stiki, Trst (literarni motiv), čezmejni prostor, EPK 2025, literatura obmejnih prostorov, manjšinska književnost, čezmejna didaktika, primerjalna književnost Published in RUNG: 14.03.2022; Views: 1130; Downloads: 0 This document has many files! More... |
6. Priložnosti znanstvenic za akademsko kariero na Univerzi v Ljubljani med obema svetovnima vojnamaŽeljko Oset, unpublished conference contribution Abstract: Po prevratu in ustanovitvi jugoslovanske države (Kraljevine Srbov, Hrvatov in Slovencev) je bila ustanovljena Univerza v Ljubljani. Sprejeti so bili strogi habilitacijski pogoji, tako so osrčje nastajajoče akademske skupnosti predstavljali profesorji s habilitacijami avstrijskih univerz. Od ustanovitve univerze je bil študij dovoljen vsem kandidatom z opravljeno maturo, še celo več: ljubljanska univerza je kot svojo prvo doktorantko promovirala Ano Mayer Kansky, sicer tudi asistentko kemijskega inštituta. Mayer Kansky ni uspelo pridobiti habilitacije, je pa to uspelo štirim drugim znanstvenicam. Referat obravnava sistemske omejitve in ovire za znanstvenice na poti do habilitacije na ljubljanski univerzi v obdobju med obema svetovnima vojnama. Odgovarja tudi na vprašanje, ali – oziroma v kakšnem obsegu – je druga svetovna vojna prelomnica pri uveljavljanju znanstvenic v slovenski akademski sferi. Keywords: Branislava Sušnik, Univerza v Ljubljani, Slovenska akademija znanosti in umetnosti, "stekleni strop", samoupravljanje Published in RUNG: 21.06.2021; Views: 1374; Downloads: 0 This document has many files! More... |
7. |
8. |
9. Načrt in prilagoditev e-platforme za izobraževanje študentov tehniških ved z mobilnimi tehnologijamiEva Battistel, 2021, master's thesis Abstract: Uvedba e-izobraževanja s pomočjo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, ki so jo še pospešila aktualna dogajanja v družbi zaradi pandemije covid-19, prinaša univerzam številne prednosti: manjše stroške, hitrejše in učinkovitejše učenje, urjenje spomina in pridobivanje kompetenc z večpredstavnimi pripomočki. Hkrati prinaša tudi nekaj slabosti: pomanjkanje neposrednega stika in dvosmerne komunikacije z udeleženci, negotovost začetne faze testiranja in uvajanja novih metod dela in poučevanja, povečanje potrebnega časa pred zaslonom.
Namen magistrskega dela je predstaviti področje spletnega izobraževanja v sodobni družbi in pokazati njegovo konkretno uporabnost pri izbranem študijskem predmetu. Motivacija za izbiro te tematike izhaja iz osebnega zanimanja za področje, pa tudi iz potrebe po tečaju za hitro in učinkovito izboljšanje osnovnega znanja in kompetenc iz linearne algebre, ki so jo zasledili na ameriški univerzi iz Los Angelesa.
Delo je potekalo po fazah: izbira ustrezne platforme za e-izobraževanje za predmetne vsebine, sestava tečaja in priprava vsebin, sestava evalvacijskih anket za merjenje uspešnosti programa in analiza povratne informacije študentov o tečaju. Pri izdelavi učnih vsebin za mobilno spletno aplikacijo v okolju Moodle smo uporabili različne metode, ki pritegnejo pozornost uporabnika pri izvedbi tečaja in izboljšajo komunikacijo študent-učitelj. Razvito aplikacijo e-učenja, ki je preprosto uporabna na pametnih mobilnih napravah, smo testno preizkusili na manjši skupini študentov. Na podlagi analize njihovih odgovorov na anketni vprašalnik smo ugotovili, da so študenti z uporabo aplikacije pomembno izboljšali poznavanje osnov iz linearne algebre in opravili tečaj z visoko motiviranostjo in zadovoljstvom. Keywords: e-izobraževanje, mobilne tehnologije, Moodle, linearna algebra, univerza Published in RUNG: 01.03.2021; Views: 2277; Downloads: 126
Full text (1,09 MB) |
10. |