Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Analiza pogleda zaposlenih na organizacijsko klimo v podjetju ZEP Group
Ajdin Mujezinović, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava pogled zaposlenih na organizacijsko klimo v podjetju ZEP Group. Cilj raziskave je bil analizirati organizacijsko klimo ter proučiti njeno povezavo z zadovoljstvom zaposlenih. V uvodnem delu diplomskega dela je predstavljena problematika, nato pa je podrobno opisana organizacijska klima (vrste, elementi, merjenje, dimenzije organizacijske klime ter razlika med organizacijsko klimo in organizacijsko kulturo). Da bi pridobili relevantne podatke za analizo, smo izvedli raziskavo v podjetju ZEP Group s pomočjo vprašalnika, ki so ga izpolnili zaposleni v podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da je povprečna ocena organizacijske klime v podjetju ZEP Group 5.48, pri čemer je dimenzija "notranje komuniciranje in informiranje" prejela najvišjo oceno: 5,88. Po drugi strani pa je bila najslabše ocenjena dimenzija "plača" s povprečno oceno: 5,11. Vprašalnik za merjenje zadovoljstva zaposlenih je prejel povprečno oceno: 5,52. Na podlagi rezultatov vprašalnika so bili podani predlogi za izboljšanje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v podjetju ZEP Group. Poudarjeni sta bili pomembnost ustreznega notranjega komuniciranja in informiranja ter potreba po prilagoditvah v zvezi s plačami zaposlenih, da bi spodbudili pozitivno organizacijsko klimo in povečali zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, vprašalnik, organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, merjenje organizacijske klime
Published in RUNG: 03.10.2023; Views: 331; Downloads: 14
.pdf Full text (2,51 MB)

2.
Povezanost zadovoljstva strank in organizacijske klime v izbranem podjetju
Nejka Miklavčič, 2022, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje si želi imeti čim več lojalnih in zadovoljnih strank, saj so to ljudje, ki se v podjetje vračajo in v svet nosijo dobro besedo o podjetju. Da pa dobimo zveste stranke, ne pomagajo samo promocija, dobre prodajne ponudbe in ostale tehnike prodaje, ampak tudi sama klima v podjetju. Zaposleni so namreč zgled podjetja. In zadovoljen zaposleni bo s svojim delom, dobro voljo in pripadnostjo podjetju pokazal stranki, da je tudi ona zaželena, cenjena in prav tako pomembna kot zaposleni. Z raziskavo zadovoljstva strank in organizacijske klime smo želeli dobiti rezultate, kaj najbolj vpliva na skupno zadovoljstvo stranke in kaj najbolj na pripadnost delavca podjetju. Skupni rezultati pa nam dajo vpogled v povezavo obojega skupaj. Ti so nam namreč pokazali, da na zadovoljstvo strank med drugim najbolj vplivata kakovost postrežbe ter svetovanje zaposlenih. Ti dve lastnosti, pa sta pomembna pokazatelja dobrega in motiviranega zadovoljnega zaposlenega.
Keywords: zadovoljstvo, zaposleni, organizacijska klima, stranke, pripadnost
Published in RUNG: 30.09.2022; Views: 1271; Downloads: 46
.pdf Full text (847,66 KB)

3.
Značilnosti organizacijske klime v izbrani organizaciji
Maida Salanović, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija je vsakodnevno prisotna v človeškem življenju, ker človek s pomočjo organizacije učinkovito opravlja vse svoje naloge. V diplomski nalogi obravnavamo pojma organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v izbrani organizaciji. Pomembna naloga vsake organizacije je vlaganje v ljudi, saj so sposobni in zadovoljni zaposleni ena izmed glavnih konkurenčnih prednosti uspešne organizacije. Zadovoljstvo z delom prestavlja naravnanost do dela. Gre za želeno ali pozitivno čustveno stanje, ki je rezultat posameznikove ocene dela ali doživljanja in izkušenj pri delu. Organizacijska klima ima pomemben vpliv na doseganje ciljev organizacije, zaradi tega je zelo pomembno, ali je klima v organizaciji ugodna ali ne. Vodstvo se mora najprej vprašati, kaj lahko naredi za izboljšanje klime in s tem tudi motivacije zaposlenih. Merjenje organizacijske klime je za gospodarstvo pomembno tudi zato, ker tako dobi povratne informacije o tem, kako dobro izpolnjuje potrebe in pričakovanja zaposlenih. Največjo odgovornost za uspešno organizacijsko klimo v organizaciji ima vodstvo, saj s svojim vodenjem predstavlja zgled zaposlenim.
Keywords: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske klime, nezadovoljsto zaposlenih
Published in RUNG: 23.08.2021; Views: 1822; Downloads: 100
.pdf Full text (1,66 MB)

4.
Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjih
Jana Gregorič, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj. Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih.
Keywords: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava.
Published in RUNG: 28.10.2020; Views: 2442; Downloads: 130
.pdf Full text (1,25 MB)

5.
Raziskava organizacijske klime v izbrani organizaciji iz storitvene dejavnosti
Urban Černe, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu pojasnjujemo pojem organizacijske klime in njene ključne dejavnike. Na podlagi štirinajstih dimenzij smo ugotavljali bistvena področja organizacijske klime. Vse dimenzije smo natančno preučili, jih opisali in kasneje analizirali s pomočjo pridobljenih podatkov. V empiričnem delu predstavljamo raziskavo, ki smo jo izvedli z anonimnim anketnim vprašalnikom na izbranem oddelku, rezultate smo prikazali grafično in predlagali ukrepe za odpravo neustreznih stanj organizacijske klime.
Keywords: organizacijska klima, zadovoljstvo, storitvena dejavnost, dimenzije organizacijske klime, raziskava, izbrana organizacija
Published in RUNG: 03.07.2020; Views: 2755; Downloads: 91
.pdf Full text (1,33 MB)

6.
7.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Keywords: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Published in RUNG: 12.03.2019; Views: 3411; Downloads: 146
.pdf Full text (2,08 MB)

8.
Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetju
Benjamin Curk, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju
Keywords: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank
Published in RUNG: 18.12.2018; Views: 3842; Downloads: 201
.pdf Full text (1,06 MB)

9.
Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.
Kaja Brankovič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja.
Keywords: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi
Published in RUNG: 01.10.2018; Views: 3496; Downloads: 162
.pdf Full text (1,20 MB)

10.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published in RUNG: 06.09.2017; Views: 4793; Downloads: 270
.pdf Full text (888,85 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top