Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvajanje metode 20 ključev v podjetje
Nerma Čotar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je predstaviti probleme poslovanja, komunikacije in organizacije znotraj podjetja ter spoznati metodo 20 ključev, ki skuša oceniti trenutno stanje v podjetju in najti ustrezne izboljšave. V obravnavanem podjetju smo opravili intervjuje s šestimi zaposlenimi ter izvedli anketiranje o predlogih za izboljšanje stanja na področju štirih sidrnih dejavnikov. Na osnovi izidov iz vprašalnika smo ugotovili, da so bili ti dobro sprejeti (povprečna ocena 4,4) ter da se predlogi po pomembnosti malo razlikujejo (standardni odklon 0,54). Ugotovitve iz teoretičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter spoznanja iz opravljene terenske raziskave v izbranem podjetju naj bi lastnikom, managerjem in zaposlenim služile kot pripomoček za trajnostno izboljševanje poslovanja.
Found in: osebi
Keywords: management, metoda 20 ključev, podjetje, predlogi, vprašalnik
Published: 08.07.2015; Views: 4846; Downloads: 290
.pdf Fulltext (1,08 MB)

2.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občini
Martin Bizjak, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja. Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Found in: osebi
Keywords: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Published: 29.09.2015; Views: 4518; Downloads: 404
.pdf Fulltext (1,06 MB)

3.
4.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Found in: osebi
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published: 06.09.2017; Views: 3368; Downloads: 186
.pdf Fulltext (888,85 KB)

5.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, master's thesis

Abstract: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Found in: osebi
Keywords: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Published: 20.11.2017; Views: 3343; Downloads: 186
.pdf Fulltext (1,22 MB)

6.
Kapitalska struktura in ekonomska uspešnost podjetja
Luka Jerončič, 2021, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je bila analiza kapitalske strukture v slovenskih podjetjih za posamezno dejavnost in njene povezanosti z ekonomsko uspešnostjo. V raziskavi smo obravnavali približno 1 % vseh slovenskih podjetij v obdobju med letoma 2015 in 2019 ter iskali povezanost med kazalniki uspešnosti, kot so kazalnik donosnosti lastniškega kapitala, kazalnik donosnosti sredstev ter kazalniki zadolženosti. Poleg tega smo z analizo varianc primerjali zadolženost podjetij med letoma in zadolženost podjetij med Standardnimi klasifikacijami dejavnosti 2008. Ugotovili smo, da ni statistično značilne povezanosti med kazalniki uspešnosti in kazalniki zadolženosti sredstev. Pri zadolženosti podjetij smo ugotovili, da se med letoma statistično značilno razlikujejo vsi obravnavani kazalniki zadolženosti sredstev. Ugotovili smo tudi, da se zadolženost podjetij med dejavnostmi statistično značilno razlikuje. S širšo analizo stopnje zadolževanja ter njenega vpliva na kazalnike uspešnosti po dejavnostih se odpirajo številne možnosti za nadaljnje raziskave in potencialno okvirna določitev pričakovane ravni zadolževanja po panogah, kar predstavlja koristen pripomoček za kreditodajalce in kreditojemalce.
Found in: osebi
Keywords: ekonomija, donosnost, finance, kapitalska struktura, management, podjetje, zadolženost
Published: 03.05.2021; Views: 610; Downloads: 45
.pdf Fulltext (789,46 KB)

7.
Izboljšave metod za raziskave vpliva zaposlenih na njihovo življenjsko okolje
Peter Ferfoglia, 2020, master's thesis

Abstract: Z dobro organizacijsko klimo se povečujeta učinkovitost zaposlenih in uspešnost organizacije. Namen magistrske naloge je bil preveriti zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, z uporabo novo zasnovanega kratkega anketiranja za pogosto preverjanje s hitrim odzivanjem pri težavah, s pomočjo metod Design Thinking in Life Design. V empiričnem delu raziskave smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Podatke smo pridobivali s pomočjo dvakratnega anketiranja 32 zaposlenih v srednje velikem izbranem podjetju. Ugotovili smo, da se je vpliv na zasebno življenje in delo-podjetje v preteklih treh mesecih nenehno izboljševal od 30,43 % do 3,13 %. Iz prostodostopnih podatkov smo s podatkovnim rudarjenjem ugotovili tudi stanje v življenjskem okolju, to pa primerjali s stanjem v podjetju ter razbrali matematične soodvisnosti. Zasnovali smo predloge za izboljšanje stanja na področju delovnega in posledično življenjskega okolja ter podali možnosti za nadaljnje raziskovanje. Ugotovitve naše raziskave bodo koristne za menedžerje in strokovne sodelavce, ki se ukvarjajo s proučevanjem organizacijske klime in njenim vitkim razvojem človeških zmožnosti v podjetjih in drugih ustanovah. Uporabljeni pripomoček 'kompas' s hitrim preverjanjem in odzivanjem je koristen za vitki management človeških virov in je prilagodljiv za vsako podjetje. S tem se neposredno spremlja medsebojni vpliv delovnega in življenjskega okolja in omogoča hiter odziv v primeru negativnih kazalnikov. Namenjanje potrebne pozornosti zaposlenim in njihovim najbližjim pa bo izboljšalo uspešnost posameznikov in organizacij.
Found in: osebi
Keywords: Človeški viri, kakovost dela in življenja, Life Design, menedžment, organizacijska klima
Published: 02.12.2020; Views: 1100; Downloads: 42
.pdf Fulltext (1,78 MB)

8.
Analiza nabavnih virov v podjetju Ebm-papst in nadgradnja procesa odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela
Marko Peric, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo analizo nabavnih virov in nadgrajujemo proces odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela. V izbranem podjetju Ebm-papst so se zaradi vedno večje konkurenčnosti in v želji kreiranja nabavnih prihrankov lotili iskanja novih nabavnih virov na področju jugovzhodne Evrope za blagovno skupino aluminijastih odlitkov. Z analizo smo ugotovili, da imajo v podjetju definiran zgolj proces ocenjevanja obstoječih dobaviteljev, zato smo se lotili nadgradnje procesa izbora novega dobavitelja. V prvem koraku smo na podlagi pregleda strokovne literature empirično proučili ter izpostavili najpomembnejše kriterije pri izboru novega dobavitelja. Ti so bili izbrani na podlagi matrike SPM in PPM. Za pridobivanje podatkov smo uporabili kvantitativno in kvalitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Analizo smo opravili na podlagi izpolnjenih vprašalnikov ter ocenjevanj, opravljenih med obiskom pri dobaviteljih. Opravljen pa je bil tudi nestrukturiran globinski intervju s petimi strokovnjaki, nabavniki aluminijastih odlitkov. Zaradi kompleksnosti smo problem odločanja razdelili na dve stopnji. V prvi stopnji smo definirali izločitvene kriterije in s t testom preverili hipotezi. Pripravili smo odločitveni model z uporabo metode DEX ter definirali štiri strategije pristopa do novih dobaviteljev pri vključevanju teh v panel dobaviteljev, kar bo imelo praktične implikacije za izbrano podjetje in širše. Opravili smo vrednotenje dvanajstih dobaviteljev ter na podlagi praktičnih testov ocenili razviti model ter predlagali tudi izboljšave, vezane na model. V zaključku smo podali predloge izboljšav za celoten proces izbora novih dobaviteljev v izbranem podjetju.
Found in: osebi
Keywords: metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge
Published: 22.03.2021; Views: 954; Downloads: 73
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top